W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. IOWISZ w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji

18.08.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 28.08.018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. IOWISZ
w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji

Liczba lub wymiar etatu: 1

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie wniosków o wydanie opinii o celowości inwestycji w wersji papierowej
    i elektronicznej.
  • Sprawdzanie kompletności i ocena formalna złożonych wniosków.
  • Przekazywanie wniosków Prezesowie Narodowego Funduszu Zdrowia w celu zaopiniowania.
  • Przygotowywanie roboczego projektu opinii Kierownictwu Ministerstwa w celu zatwierdzenia.
  • Przyjmowanie protestów podmiotów wnioskujących w zakresie wydawanych negatywnych opinii.
  • Sprawdzanie kompletności i ocena formalna złożonych protestów.
  • Prowadzenie rejestru złożonych wniosków i korespondencji z podmiotami wnioskującymi.

 

Warunki pracy:

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Miodowej 15; pokój znajduje się na parterze w części „C”; w  budynku w części „B” znajduje się winda; toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku :B” i „C”;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej,
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie formularza Instrumentu Oceny Wniosków Inwestycyjnych w Sektorze Zdrowia,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • komunikatywność.

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe administracyjne,
  • znajomość obsługi systemu IOWISZ,
  • znajomość procedur administracyjnych,
  • kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
  • umiejętność organizacji pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • życiorys i list motywacyjny,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
      o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
    • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
    • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 28.08.018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa

z dopiskiem: „specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. IOWISZ w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji– poz. 1994”

 

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego

i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

•           Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.

•           Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl

•           Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

•           Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej

•           Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

•           Uprawnienia:

o   prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,

o   prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

•           Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

•        Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

 

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.

Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.

Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej,

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2018 18:58 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. IOWISZ w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji 1.0 18.08.2018 18:58 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}