W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Wydziale Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg

27.02.2018

nr ogłoszenia: 23022, poz. 1900

Dyrektor Generalny poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

specjalista w Wydziale Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg

Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i prowadzenie kontroli jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia lub innych podmiotów w zakresie określonym odrębnymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, należących do kompetencji Departamentu,
  • realizacja kontroli zgodnie z „Programem zapewnienia jakości kontroli realizowanych przez Departament Nadzoru, Kontroli i Skarg” oraz standardami kontroli w administracji rządowej,
  • przeprowadzanie kontroli sprawdzających (jako członek zespołu kontrolnego) realizację zaleceń pokontrolnych przez podmioty kontrolowane,
  • opracowywanie sprawozdania z wykonania planu kontroli przekazywanego do nadzorującego Departament Członka Kierownictwa Ministerstwa Zdrowia,
  • opracowywanie informacji o zrealizowanych kontrolach celem umieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Zdrowia,
  • współpraca z sekretariatem przy prowadzeniu ewidencji upoważnień (przygotowywanie oraz ewidencjonowanie), których przedmiotem są kontrole zewnętrzne, należące do właściwości Departamentu.

 

Warunki pracy:

praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z częstym odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju;

urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na
II piętrze; w budynku brak windy, drzwi odpowiedniej szerokości oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; dodatkową barierę stanowią wąskie korytarze z progami; podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich istnieje jedynie na parter;

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe magisterskie,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy związanym z kontrolą,
  • znajomość powszechnie uznawanych standardów i metod kontroli,
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
  • znajomość funkcjonowania administracji publicznej,
  • znajomość ustawy o działalności leczniczej,
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych,
  • komunikatywność.

wymagania dodatkowe:

  • studia podyplomowe z zakresu kontroli lub audytu,
  • znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania systemu ochrony zdrowia,
  • umiejętność dobrego zarządzania czasem,
  • skrupulatność proceduralna i dokładność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie na stanowisku pracy związanym z kontrolą (np. świadectwo pracy i zakres obowiązków),
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

 

Dokumenty należy składać lub przesyłać do 9.03.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia

Biuro Kadr

Miodowa 15, 00-952 Warszawa

z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg -poz. 1900”

 

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e – mail.

Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo, Urząd, Praca.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:

  • w Biurze Kadr (22) 63 49 276.

Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej,

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.03.2018 11:34 Rafał Babraj
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Babraj
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Wydziale Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg 1.0 13.03.2018 11:34 Rafał Babraj

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}