W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru i Kontroli

16.05.2019

Dokumenty należy składać lub przesłać do 31.05.2019 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: specjalista w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru i Kontroli
Liczba lub wymiar etatu: 2

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej 
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 

  • Uczestniczenie w koordynacji i realizacji zadań w zakresie sprawowania nadzoru prawno-organizacyjnego funkcjonowania jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia na podstawie właściwych przepisów, w tym wykonywaniu uprawnień podmiotu tworzącego lub organu nadzorującego;
  • Przygotowywanie albo opiniowanie projektów aktów prawnych lub regulaminów organizacyjnych jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia;
  • Opracowywanie lub opiniowanie projektów aktów prawnych oraz zgłaszanie propozycji zmian w obowiązujących przepisach prawa w zakresie zadań Wydziału;
  • Przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania, odwołania i zmian składów rad społecznych podmiotów leczniczych niebędących przedsiębiorcami utworzonych przez Ministra Zdrowia oraz udział w zwoływaniu ich pierwszych posiedzeń, a także we wskazywaniu kandydatów na członków rad społecznych podmiotów leczniczych niebędących przedsiębiorcami utworzonych przez publiczne uczelnie medyczne;
  • Prowadzenie spraw dotyczących stosunków własnościowych jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia wynikających z uprawnień nadzorczych określonych w odrębnych przepisach, w tym mi.in. dokonywanie oceny zasadności wniosków podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą (sp zoz) utworzonego przez Ministra Zdrowia o wyrażenie zgody na dokonanie czynności prawnych określonych w art. 54 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej; prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem przez Ministra zdrowia wniosków państwowych osób prawnych w zakresie rozporządzania składnikami aktywów trwałych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności regulacjami ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym lub opiniowanie wniosków dotyczących ww. problematyki przekazane przez Prezesa Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej; wykonywanie uprawnień przewidzianych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w szczególności w zakresie trwałego zarządu;
  • Prowadzenie spraw dotyczących realizowania prawa i obowiązku reprezentowania Skarbu Państwa przez Ministra Zdrowia w zakresie wyposażania jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia w nieruchomości niezbędne do działalności oraz nadzór nad rozporządzaniem mieniem nieruchomym przez te jednostki;
  • Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Ministra Zdrowia nadzoru merytorycznego na jednostkami podległymi lub nadzorowanymi, z wyłączeniem zagadnień finansowo-ekonomicznych.

Warunki pracy
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Departament Nadzoru i Kontroli zlokalizowany jest w budynku zabytkowym przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na I piętrze; budynek nie posiada windy i nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; podjazd dla wózków inwalidzkich istnieje jedynie na parter; praca związana jest z permanentną obsługą klientów zewnętrznych;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zagadnień prawnych lub organizacyjno-prawnych,
  • znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym Konstytucji RP,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy o działalności leczniczej,
  • znajomość ustawy o instytutach badawczych,
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o Radzie Ministrów,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym,
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących reprezentowania Skarbu Państwa,
  • znajomość podstawowych zasad procesu legislacyjnego oraz zasad techniki prawodawczej,
  • komunikatywność,
  • myślenie analityczne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • współpraca.

wymagania dodatkowe: 

  • szczegółowa znajomość Kodeksu cywilnego, w tym części ogólnej i prawa zobowiązań,
  • znajomość Kodeksu postępowania cywilnego,
  • znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
  • znajomość ustawy o publicznej służbie krwi,
  • znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
  • znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne,
  • znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • szczegółowa znajomość Regulaminu pracy Rady Ministrów, w szczególności w zakresie postępowania z projektami dokumentów rządowych,
  • umiejętność obsługi prawniczych baz danych,
  • organizacja pracy,
  • orientacja na osiąganie celów.

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

  • CV i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 31 maja 2019 r. (decyduje data wpływu do urzędu) pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru i Kontroli (poz.2132)  

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. 
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. 
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Naszym Pracownikom oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
  • możliwość doskonalenia zawodowego,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
  • pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
  • parking dla rowerów,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.05.2019 08:41 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru i Kontroli 1.0 16.05.2019 08:41 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}