W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Wydziale Skarg, Wniosków i Spraw Obywatelskich w Departamencie Nadzoru i Kontroli

05.04.2019

Dokumenty należy składać lub przesłać do 15.04.2019 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: specjalista w Wydziale Skarg, Wniosków i Spraw Obywatelskich w Departamencie Nadzoru i Kontroli 
Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Codzienne przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków.
  • Obsługa infolinii w zakresie usług świadczonych dla Obywateli przez Ministerstwo Zdrowia.
  • Sporządzanie zawiadomień o sposobie załatwienia skarg i wniosków w oparciu o wkłady merytoryczne przekazane przez komórki organizacyjne Ministerstwa Zdrowia.
  • Przyjmowanie innych pism i sygnałów obywatelskich wpływających do Wydziału.
  • Kierowanie korespondencji w ramach innych pism i sygnałów obywatelskich w celu ich załatwienia do właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa Zdrowia.
  • Kierowanie skarg, wniosków i innych pism w celu ich załatwienia zgodnie z kompetencjami do właściwych organów i instytucji.
  • Wspierane prac Wydziału Kontroli, w szczególności w zakresie analizy przedkontrolnej skarg.
  • Koordynowanie spraw związanych z rozpatrywanymi w Departamencie petycjami w rozumieniu ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych;
Wydział Skarg, Wniosków i Spraw Obywatelskich mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Miodowej 15 na parterze; winda zlokalizowana jest w budynku „B”; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i ‘C”;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego,
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, 
  • znajomość przyjmowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji,
  • znajomość organizacji systemu ochrony zdrowia,
  • znajomość ustawy o działalności leczniczej,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy.

wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów,
  • umiejętność pracy w stresie i pod presja czasu.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 15.04.2019 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Skarg, Wniosków i Spraw Obywatelskich w Departamencie Nadzoru i Kontroli– poz. 2108”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.04.2019 07:53 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Wydziale Skarg, Wniosków i Spraw Obywatelskich w Departamencie Nadzoru i Kontroli 1.0 05.04.2019 07:53 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}