Spotkania informacyjne dotyczące zasad wypełniania i składania wniosku w projekcie
Departament Zdrowia Publicznego zaprasza wszystkie zainteresowane podmioty na webinary informacyjne dotyczące zasad wypełniania i składania wniosku w projekcie.
Webinary odbędą się w formie zdalnej w dniach:
- 24 października 2025 r. w godz.11:00 -12:30
- 4 listopada 2025 r. w godz. 11:00 -12:30
Departament zwraca się z prośbą, aby osoby zainteresowane udziałem w webinarze, wypełniły w terminie do 22 października 2025 r. formularz znajdujący się pod linkiem:
i wskazały dogodny termin.
Informujemy, że link umożliwiający dołączenie do spotkania zostanie wysłany na wskazane w ankiecie adresy e-mail wyłącznie osobom zgłoszonym zgodnie z powyższym trybem.
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z zespołem projektu za pośrednictwem adresu e-mail: psych.feniks@mz.gov.pl lub kontaktu telefonicznego pod numerem 532 519 200 lub 539 072 131 lub 882 359 279 lub 882 359 271.