W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Spotkania informacyjne dotyczące zasad wypełniania i składania wniosku w projekcie

Spotkanie informacyjne

Departament Zdrowia Publicznego zaprasza wszystkie zainteresowane podmioty na webinary informacyjne dotyczące zasad wypełniania i składania wniosku w projekcie.

Webinary odbędą się w formie zdalnej w dniach:

  • 24 października 2025 r. w godz.11:00 -12:30
  • 4 listopada 2025 r. w godz. 11:00 -12:30

Departament zwraca się z prośbą, aby osoby zainteresowane udziałem w webinarze, wypełniły w terminie do 22 października 2025 r. formularz znajdujący się pod linkiem:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspxid=ZGjUDRgPCEqVOlaCZfZ7yl7eaOkpRmZOjGcVFozHy59UMVQ3MTRSRktCVU9KU0FaWDY0QlVDTDlKUy4u 

i wskazały dogodny termin.

Informujemy, że link umożliwiający dołączenie do spotkania zostanie wysłany na wskazane w ankiecie adresy e-mail wyłącznie osobom zgłoszonym zgodnie z powyższym trybem.

W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z zespołem projektu za pośrednictwem adresu e-mail: psych.feniks@mz.gov.pl lub kontaktu telefonicznego pod numerem 532 519 200 lub 539 072 131 lub 882 359 279 lub 882 359 271.

{"register":{"columns":[]}}