W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista ds. planowania i nadzoru inwestycji w Wydziale Inwestycji w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji

10.09.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 21.09.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: starszy specjalista ds. planowania i nadzoru inwestycji w Wydziale Inwestycji w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji
Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    planowanie i sprawozdawczość z inwestycji w układzie budżetu zadaniowego,
•    zbieranie wniosków od jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia w zakresie programów wieloletnich, pozostałych zadań budowlanych finansowanych w części 46 – Zdrowie oraz prowadzenie ich ewidencji,
•    sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym zgłoszonych wniosków,
•    nadzór merytoryczny nad realizacją zadań budowlanych,
•    przygotowywanie materiałów będących podstawą do wydania decyzji Ministra Zdrowia, zatwierdzającej program inwestycji i wartość kosztorysową inwestycji,
•    opracowywanie materiałów informacyjnych z wykonania budżetu za dany rok oraz do projektu budżetu na kolejny rok budżetowy,
•    wizytacje okresowe realizowanych zadań budowlanych.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca pod presją czasu; urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Miodowej 15, stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym  na parterze w części „C”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
•    wykształcenie wyższe techniczne,
•    3 lata doświadczenia zawodowego związanego z realizacją lub nadzorem inwestycji,
•    znajomość ustawy o finansach publicznych,
•    znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
•    znajomość prawa budowlanego,
•    znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa,
•    znajomość rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie trybu udzielania oraz zasad i trybu rozliczania dotacji na dofinansowanie lub finansowanie kosztów realizacji inwestycji uczelni publicznej,
•    dobra znajomość obsługi komputera, w tym MS Excel oraz MS Word,
•    komunikatywność,
•    posiadanie obywatelstwa polskiego,
•    korzystanie z pełni praw publicznych,
•    nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

wymagania dodatkowe:
•    wykształcenie wyższe architektoniczne, ogólnobudowlane,
•    2 lata doświadczenia zawodowego związanego z realizacją inwestycji w administracji publicznej,
•    umiejętność wyceny i kosztorysowania robót budowlanych,
•    umiejętność oceny ekonomicznej efektywności inwestycji,
•    znajomość ustawy o działalności leczniczej,
•    znajomość procedur administracyjnych,
•    kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia,
•    umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
•    umiejętność organizacji pracy,
•    znajomość obsługi komputera – MS Power Point.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    życiorys/CV i list motywacyjny,
•    kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
•    kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenie zawodowego,
•    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl: Ministerstwo; Urząd; Praca,
•    oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 21.09.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa z dopiskiem: „starszy specjalista ds. planowania i nadzoru inwestycji w Wydziale Inwestycji w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji (poz. 2014)”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr (22) 63 49 665.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.09.2018 15:57 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista ds. planowania i nadzoru inwestycji w Wydziale Inwestycji w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji 1.0 10.09.2018 15:57 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}