W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista ds. rozwoju w Wydziale Rozwoju w Biurze Kadr

07.11.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 19 listopada 2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: starszy specjalista ds. rozwoju w Wydziale Rozwoju w Biurze Kadr
Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    planowanie, przygotowywanie i wdrażanie nowych narzędzi i projektów rozwojowych dla pracowników;
•    identyfikacja oraz analiza potrzeb szkoleniowych i działań rozwojowych skierowanych do pracowników, przygotowywanie planu szkoleń i działań rozwojowych; organizacja szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych) dla pracowników oraz współpraca z firmami szkoleniowymi, monitorowanie skuteczności podjętych działań;
•    współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia w zakresie przeprowadzania ocen okresowych oraz pierwszej oceny w służbie cywilnej, a także udział w realizacji indywidualnych programów rozwoju zawodowego, w celu stałego rozwoju, podnoszenia kompetencji i kwalifikacji pracowników;
•    współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia w zakresie organizowania praktyk studenckich i absolwenckich oraz pozyskiwania kandydatów  do odbywania staży w Ministerstwie Zdrowia, w tym między innymi współpraca z urzędami oraz uczelniami wyższymi;
•    planowanie i prowadzenie działań na rzecz poprawy efektywności komunikacji wewnętrznej poziomej (pomiędzy pracownikami) i pionowej (kierownictwo z pracownikami) w Ministerstwie Zdrowia;
•    wspieranie działań związanych z realizacją programu zarządzania zasobami ludzkimi, analizą i opracowywaniem projektów zmian w programie zarządzania zasobami ludzkimi, w celu stworzenia narzędzi motywujących pracowników do wzrostu jakości i efektywności realizowanych zadań;
•    udział w procesie naboru pracowników do urzędu we współpracy z komórkami organizacyjnymi;
•    monitorowanie środowiska pracy w celu realizacji przeciwdziałania dyskryminacji w zatrudnieniu, a także przeciwdziałania mobbingowi w miejscu pracy, podejmowanie inicjatyw zmniejszających ryzyko powstawania zachowań niepożądanych.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Miodowej 15; pokój znajduje się na I piętrze w części „B”; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
•    wykształcenie wyższe,
•    1,5 roku doświadczenia zawodowego w realizacji projektów rozwojowych,
•    wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
•    znajomość zagadnień związanych z przygotowywaniem i koordynacją programów rozwojowych,
•    znajomość zagadnień związanych z tworzeniem opisów stanowisk pracy,
•    znajomość zagadnień związanych z systemem ocen pracowników i tworzeniem IPRZ w służbie cywilnej,
•    znajomość zagadnień związanych z rekrutacją i selekcją pracowników,
•    znajomość ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych,
•    podstawowa znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
•    umiejętności analityczne,
•    umiejętności budowania relacji,
•    organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
•    współpraca,
•    komunikacja interpersonalna,
•    kreatywność,
•    orientacja na klienta (wewnętrznego i zewnętrznego),
•    bardzo dobra znajomość obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).

Wymagania dodatkowe:
•    wykształcenie wyższe socjologiczne lub psychologiczne lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 19.11.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „starszy specjalista ds. rozwoju w Biurze Kadr – poz. 2057”

Inne DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/Praca, wolontariat, praktyki i staże. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr (22) 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
•    „trzynaste” wynagrodzenie,
•    „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
•    pakiet socjalny,
•    możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
•    stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
•    parking dla rowerów,
•    dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
•    dobrą lokalizację.

Proces naboru składa się z następujących etapów: 
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne, 
etap 2: test wiedzy merytorycznej 
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.11.2018 09:04 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista ds. rozwoju w Wydziale Rozwoju w Biurze Kadr 1.1 07.11.2018 11:30 Mateusz Klimczak
Starszy specjalista ds. rozwoju w Wydziale Rozwoju w Biurze Kadr 1.0 07.11.2018 09:04 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}