W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista ds. uznawania kwalifikacji w Wydziale Kwalifikacji w Zawodach Medycznych w Departamencie Kwalifikacji Medycznych i Nauki

30.05.2019

Dokumenty należy składać lub przesłać do 14.06.2019 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: starszy specjalista ds. uznawania kwalifikacji w Wydziale Kwalifikacji w Zawodach Medycznych 
w Departamencie Kwalifikacji Medycznych i Nauki
Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uznawanie kwalifikacji obywateli Unii Europejskiej oraz państw trzecich w regulowanych zawodach medycznych nabytych w Unii Europejskiej w celu zapewnienia swobody świadczenia usług na terytorium UE;
  • Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń w medycznych zawodach regulowanych w Polsce, na potrzeby osób starających się o uznanie kwalifikacji zawodowych za granicą;
  • Odpowiadanie, również w języku angielskim) na zapytania dotyczące wspólnotowego systemu uznawania kwalifikacji oraz współpraca z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwem Edukacji Narodowej, Narodową Agencją Wymiany Akademickiej, zagranicznymi ośrodkami NARIC, organami właściwymi państw UE w sprawach uznawania kwalifikacji w zawodach medycznych, towarzystwami naukowymi, samorządami zawodowymi oraz związkami zawodowymi w zakresie uznawania kwalifikacji w zawodach medycznych, a także uczestniczenie w spotkaniach i posiedzeniach w ramach powyżej współpracy;
  • Legalizacja dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w zakresie właściwości rzeczowej Departamentu, przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą;
  • Opracowywanie projektów aktów prawnych związanych z uznawaniem kwalifikacji w zawodach medycznych (w tym międzynarodowych) oraz dotyczących wykonywania zawodów medycznych przez cudzoziemców; opiniowanie wewnętrznych i zewnętrznych aktów prawnych;
  • Współpraca z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach zadań nałożonych na państwa członkowskie dyrektywą 2005/36/WE oraz koordynowanie procesu dostosowania kształcenia w zawodach medycznych, z wyłączeniem zawodów pielęgniarki i położnej;
  • Prowadzenie spraw związanych z uznawaniem tytułu specjalisty w zawodach lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, diagnosty laboratoryjnego oraz w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia, potwierdzeniem kwalifikacji felczera;
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania Centrum SOLVIT Polska - systemu nieformalnego rozwiązywania problemów transgranicznych oraz prowadzenie spraw i notyfikacji w Systemie Informacji Rynku Wewnętrznego (IMI).

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca związana jest z permanentną obsługą klientów zewnętrznych oraz częstym reprezentowaniem urzędu;
Departament Kwalifikacji Medycznych i Nauki mieści się Warszawie przy ul. Miodowej 15 na II piętrze w budynku „C; budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; w budynku „B”  jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych; przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich; 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prawa, administracji publicznej lub współpracy międzynarodowej,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • wiedza z zakresu uregulowań prawnych dotyczących uznawania kwalifikacji zawodowych oraz wykonywania medycznych zawodów regulowanych,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętności interpersonalne niezbędne w kontrakcie z klientem.

wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe: prawnicze, administracyjne, stosunki międzynarodowe,
  • szkolenie z zakresu współpracy z klientem,
  • podstawowa znajomość języka francuskiego, niemieckiego, rosyjskiego.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 14.06.2019 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Kwalifikacji w Zawodach Medycznych w Departamencie Kwalifikacji Medycznych i Nauki – poz. 2136” Decyduje data wpływu do urzędu

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia; Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Naszym Pracownikom oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
  • możliwość doskonalenia zawodowego,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
  • pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów: 
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne, 
etap 2: test wiedzy merytorycznej 
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.05.2019 07:58 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista ds. uznawania kwalifikacji w Wydziale Kwalifikacji w Zawodach Medycznych w Departamencie Kwalifikacji Medycznych i Nauki 1.0 30.05.2019 07:58 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}