W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Mediów w Biurze Komunikacji

03.07.2019

Dokumenty należy składać lub przesłać do 16.07.2019 r.

nr ogłoszenia: 50350            poz. 2151            MINISTERSTWO ZDROWIA w WARSZAWIE 

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Mediów w Biurze Komunikacji
Liczba lub wymiar etatu: 1 „umowa na zastępstwo”

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej 
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 

  • Obsługa medialna dziennikarzy, przygotowywanie i opracowywanie pod względem merytorycznym w porozumieniu z rzecznikiem prasowym lub dyrektorem Biura Komunikacji odpowiedzi na pytania dziennikarzy;
  • Koordynowanie kontaktów z mediami przedstawicieli Kierownictwa resortu w celu sprawnego i rzetelnego prezentowania działalności resortu oraz kształtowania jednolitej polityki informacyjnej;
  • Przygotowywanie projektów informacji dla mediów w ramach planowanych działań (konferencje prasowe, briefingi, kampanie informacyjne) realizowanych przez Biuro;
  • Analizowanie porannej prasy w zakresie tematu służby zdrowia pod kątem ewentualnych zagrożeń w celu koordynacji działań medialnych minimalizujących problem wystąpienia sytuacji kryzysowej;
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i podmiotami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania informacji dla mediów;
  • Organizowanie, obsługiwanie konferencji prasowych i briefingów organizowanych przez Biuro i rzecznika prasowego;
  • Współpraca przy tworzeniu baz tematycznych wykorzystywanych przez Biuro Komunikacji.

Warunki pracy
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
Biuro Komunikacji zlokalizowane jest w budynku zabytkowym przy ul. Miodowej 15 pokój znajduje się na II piętrze w budynku „A”; winda znajduje się w budynku „B” budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych  poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”; praca wiąże się krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zewnętrznych oraz dyspozycyjnością;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: wyższe 
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą mediów lub w obszarze komunikacji społecznej,
  • znajomość prawa prasowego,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z ochroną zdrowia,
  • znajomość rynku mediów,
  • wiedza z zakresu public relations oraz komunikacji społecznej,
  • orientacja w życiu społeczno-politycznym,
  • umiejętność pisania i redagowania informacji dla mediów.

wymagania dodatkowe:

  • 6 miesięcy  doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • komunikatywność,
  • kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres.

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

  • CV i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 16 lipca 2019 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „starszy specjalista 1 w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Mediów w Biurze Komunikacji – 1 etat – umowa na zastępstwo (poz. 2151) ”- decyduje data wpływu do urzędu.

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. 
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. 
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Naszym Pracownikom oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi do ok. 4.025,00 zł brutto.
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego |w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
  • możliwość doskonalenia zawodowego,
  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
  • pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń,
  • projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
  • parking dla rowerów,
  • pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
  • bufet pracowniczy,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.07.2019 09:25 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Mediów w Biurze Komunikacji 1.0 03.07.2019 09:25 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}