W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista w Wydziale Finansowym II w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia

31.07.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 10.08.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Finansowym II w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia 
Liczba lub wymiar etatu: 1 „umowa na zastępstwo”
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    przygotowywanie i weryfikacja Rocznych Planów Działań Pomocy Technicznej POIiŚ, POWER, NMF i POPT (z wyłączeniem projektów dotyczących finansowania wynagrodzeń), a także wniosków o płatność w zakresie wydatkowania środków z Unii Europejskiej, 
•    przygotowywanie informacji miesięcznych oraz sprawozdań (okresowych i rocznych) w części dotyczącej wdrażania środków Pomocy Technicznej w ramach POIiŚ, POWER, NMF i POPT (z wyłączeniem projektów dotyczących finansowania wynagrodzeń) dla Ministerstwa Zdrowia, 
•    prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektów Pomocy Technicznej POIiŚ, POWER, NMF i POPT (z wyłączeniem projektów dotyczących finansowania wynagrodzeń),
•    opracowywanie planów szkoleń, programów szkoleń, przygotowywanie wniosków szkoleniowych oraz prowadzenie ewidencji szkoleń oraz dokumentacji szkoleniowej, 
•    uczestniczenie w udzielaniu zamówień nie przekraczających równowartości 30.000 euro oraz szacowanie wartości zamówień i przygotowywaniu Szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia dla zamówień przekraczających równowartość 30.000 euro, 
•    przygotowywanie propozycji modyfikacji procedur w ramach Pomocy Technicznej POIiŚ, POWER, NMF i POPT (z wyłączeniem projektów dotyczących finansowania wynagrodzeń).

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Długiej 38/40; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na I piętrze; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; podjazd dla wózków inwalidzkich istnieje jednie na parter;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
•    wykształcenie wyższe,
•    1,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy związanej z projektami współfinansowanymi ze środków europejskich,
•    wiedza z zakresu finansów publicznych,
•    znajomość zasad rozliczania wydatków w ramach funduszy europejskich,
•    znajomość metod wykorzystywania narzędzi informatycznych w pracy.

wymagania dodatkowe:
•    wykształcenie ekonomiczne,
•    1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z dokumentami w zakresie pomocy technicznej,
•    znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym w mowie i w piśmie,
•    przeszkolenie z zakresu pomocy technicznej oraz funduszy europejskich,
•    zdolność planowania,
•    zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
•    zdolność analitycznego myślenia. 
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 10.08.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia,  Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Finansowym II w Departamencie Funduszy Europejskich i e–Zdrowia – umowa na zastępstwo – poz. 1983”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 521.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.07.2018 08:14 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista w Wydziale Finansowym II w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia 1.0 31.07.2018 08:14 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}