W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji

16.05.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 28.05.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: 

starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym
w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji 

liczba lub wymiar etatu – 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa Systemu Obsługi List Refundacyjnych (SOLR); administrowanie systemem, zakładanie kont wnioskodawcom, wsparcie, prowadzenie szkoleń;
  • ocena wniosków o objęcie refundacją leków, wyrobów medycznych oraz FSMP pod kątem formalno–prawnym;
  • przygotowywanie projektów decyzji oraz innego rodzaju rozstrzygnięć administracyjnych dla Ministra Zdrowia z zakresu procedury i postępowania refundacyjnego;
  • wspomaganie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie wierzytelności powstałych w związku z wydawaniem decyzji refundacyjnych i decyzji nakładających kary;
  • przygotowywanie dokumentacji spraw sądowo-administracyjnych i projektów odpowiedzi na skargi kierowane do sądów administracyjnych na decyzje Ministra Zdrowia;
  • udział w prowadzeniu bazy rozstrzygnięć Ministra Zdrowia  wydawanych w ramach procedury i postępowania refundacyjnego, w zakresie poszczególnych etapów i terminów, prowadzonych spraw, w tym przygotowywanie analiz i zestawień;
  • udzielanie wyjaśnień, odpowiedzi na zapytania i skargi w zakresie należącym do kompetencji Wydziału.

Warunki pracy:

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Miodowej 15; pokój znajduje się na I lub II piętrze w części „B”; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”; praca wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnętrz;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy z projektami informatycznymi lub w pracy z dokonywaniem analizy danych,
  • znajomość zagadnień dotyczących ustawy refundacyjnej,
  • znajomość procedur administracyjnych (Kpa),
  • bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel,
  • zdolność analitycznego i koncepcyjnego myślenia,
  • komunikatywność.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
  • biegła obsługa narzędzi informatycznych (systemów obiegu dokumentacji, rejestrów, baz danych),
  • umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • życiorys i list motywacyjny,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
    • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
    • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 28.05.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa

z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji - poz. 1940”

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.

Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty  z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 521.

Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej,

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 28.05.2018 r.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.05.2018 10:27 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji 1.4 17.05.2018 16:22 Kinga Łuszczyńska
Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji 1.3 16.05.2018 11:39 Kinga Łuszczyńska
Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji 1.2 16.05.2018 10:46 Kinga Łuszczyńska
Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji 1.1 16.05.2018 10:43 Kinga Łuszczyńska
Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji 1.0 16.05.2018 10:27 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}