W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

pl

Od teraz w nocy, w weekendy i święta, czyli poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, otrzymasz profesjonalną pomoc medyczną przez telefon.

Wystarczy zadzwonić na Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (w skrócie TPK) lub wypełnić 

Formularz  

en ukr

Телеплатформа першого контакту
Починаючи з сьогоднішнього дня, у нічний час, на вихідних і в свята, тобто тоді, коли не працюють заклади первинної медичної допомоги, ви отримаєте професійну медичну допомогу по телефону. Для цього зателефонуйте на Телеплатформу за номером 800 137 200 або заповніть формуляр.  У рамках Телеплатформи першого контакту ви отримаєте:

  • медичну консультацію
  • електронний рецепт
  • електронне направлення до лікаря
  • електронний лікарняний
  • направлення на тест на SARS-COV-2
  • Телеплатформа першого контакту доступна:
  • з понеділка до п’ятниці з 18:00 до 8:00 наступного дня
  • по суботах і неділях та в інші дні, які за законодавством є вихідними, з 8:00 до 8:00 наступного дня

  • Формуляр доступний в години роботи Телеплатформи першого контакту.


    форма  

    From now on, you can receive a professional medical assistance within the primary healthcare outside office hours, on holidays and weekends.

    Just fill in the form in English and the medical staff of Teleplatform of First Contact (TPK) will contact you within 3 hours over the phone. 

    See more   Form  

    osoby gluche

    Tłumacz języka migowego na Teleplatformie Pierwszego Kontaktu

    • Osoby głuche mają możliwość umówienia się na wideoporadę lekarską, która jest tłumaczona przez profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego.
    WIĘCEJ INFORMACJI

    Teleplatforma Pierwszego Kontaktu

    Jak TPK działa w przypadku kontaktu telefonicznego

    W trakcie rozmowy z konsultantem zostanie przeprowadzony z Tobą wstępny wywiad, podczas którego zostaniesz zapytany o imię i nazwisko oraz numer PESEL. Następnie skontaktuje się z Tobą pielęgniarka i w razie potrzeby lekarz.

    Jak TPK działa w przypadku wypełnienia formularza

    Po wypełnieniu formularza w ciągu trzech godzin skontaktuje się z Tobą pielęgniarka i w razie potrzeby lekarz.

    Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:

    • nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
    • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
    • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia,
    • Jeśli masz 75+ i jesteś osobą ubezpieczoną w nagłym przypadku zachorowania poprzez TPK możesz otrzymać receptę refundowaną

      Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę

    • pielęgniarki/położnej 
    • lekarską.

    w formie telekonsultacji.

    W ramach TPK uzyskasz:

    • poradę medyczną
    • e–receptę
    • e-skierowanie na szczepienie przeciwko COVID -19
    • e–zwolnienie.

    Informacja dot. przetwarzania danych osobowych

    Materiały

    Plakat informacyjny (aktualizacja 25.10.2021)
    tpk​_plakat​_A3a2510.pdf 20.61MB

    Wideo

    {"register":{"columns":[]}}