W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie w celu szacowania wartości zamówienia na: Świadczenie usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji

14.10.2022

Ministerstwo Zdrowia w ramach rozeznania rynku oraz w celu oszacowania wartości zamówienia zaprasza Państwa do składania ofert szacunkowych na „Świadczenie usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji”.

Zamieszczamy „Opis zakresu prac”, który zawiera szczegółowy zakres wymagań, które należy oszacować. Załącznikami stanowiącymi integralną część Opisu są: 

- Istotne postanowienia umowy; 

- Minimalne wymagania dla Personelu Wykonawcy. 

Szacunkowe wyceny powinny uwzględniać wszystkie koszty realizacji zamówienia, których zakres wynika z załączonych dokumentów. 

W celu przedstawienia szacunkowej wyceny prosimy o wypełnienie Formularza szacowania świadczenia usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji (wariant I i wariant II).

Szacunkowe wyceny  podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, prosimy przesyłać w terminie do 20.10.2022 r., drogą elektroniczną na adres e - mail:  a.stefaniuk@mz.gov.pl

Wiadomość e - mail należy zatytułować: „Szacowanie wartości zamówienia na Świadczenie usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji” 

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy na wskazany wyżej adres. 

Informacje dodatkowe: 

- złożenie szacunkowej wyceny nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o zawarcie umowy; 

- niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2022, poz. 1360), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 i 1933).  

Materiały

Opis zakresu prac świadczenia usług infolinii centralnej e-Rejestracji
Opis​_zakresu​_prac​_świadczenia​_usług​_infolinii​_centralnej​_e-Rejestracji​_.docx 0.17MB
Istotne postanowienia umowy
Istotne​_postanowienia​_umowy.docx 0.10MB
Minimalne wymogi dla personelu
Minimalne​_wymogi​_dla​_personelu.docx 0.02MB
Zał​_Formularz​_szacowania​_wartości
Zał​_Formularz​_szacowania​_wartości.xlsx 0.01MB
Klauzula RODO dla szacowania zamówienia
Klauzula​_RODO​_dla​_szacowania​_zamówienia​_.docx 0.02MB
Odpowiedzi na pytania dot. szacowania wartości zamówienia na Świadczenie usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji - 19.10.2022
Odpowiedzi​_na​_pytania​_dot​_szacowania​_wartości​_zamówienia​_na​_Świadczenie​_usługi​_Infolinii​_Centralnej​_e-Rejestracji​_-​_19102022.pdf 0.12MB
Informacja o zmianie terminu
Informacja​_o​_zmianie​_terminu.pdf 0.12MB
Pytania odnośnie wyceny świadczenia usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji - odpowiedzi MZ
Pytania​_odnośnie​_wyceny​_świadczenia​_usługi​_Infolinii​_Centralnej​_e-Rejestracji​_-​_odpowiedzi​_MZ.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.10.2022 15:55 Jarosław Rybarczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Rybarczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie w celu szacowania wartości zamówienia na: Świadczenie usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji 6.0 21.10.2022 14:00 Jarosław Rybarczyk
Zapytanie w celu szacowania wartości zamówienia na: Świadczenie usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji 5.0 20.10.2022 09:31 Jarosław Rybarczyk
Zapytanie w celu szacowania wartości zamówienia na: Świadczenie usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji 4.0 19.10.2022 12:37 Jarosław Rybarczyk
Zapytanie w celu szacowania wartości zamówienia na: Świadczenie usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji 3.0 14.10.2022 16:15 Jarosław Rybarczyk
Zapytanie w celu szacowania wartości zamówienia na: Świadczenie usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji 2.0 14.10.2022 16:14 Jarosław Rybarczyk
Zapytanie w celu szacowania wartości zamówienia na: Świadczenie usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji 1.0 14.10.2022 15:55 Jarosław Rybarczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}