W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Elektroniczny rejestr wniosków o patronat honorowy MAP

Cel prowadzenia:
Nadanie sprawie biegu oraz zapewnienie terminowej i sprawnej obsługi wnioskodawców.

Data rozpoczęcia realizacji zadań publicznych:
01.01.2016 r.

Zakres informacji:

  1. data wpływu wniosku,
  2. numer pisma,
  3. nazwa organizatora,
  4. nazwa przedsięwzięcia,
  5. miejsce wydarzenia,
  6. termin wydarzenia,
  7. obieg pisma w urzędzie,
  8. decyzja w sprawie,
  9. data udzielenia odpowiedzi.

Sposób i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrze:

Rejestr wewnętrzny-dane udostępniane wyłącznie na wniosek.

Wykaz udzielonych patronatów (zakres informacji – pkt 3,4,5,6,8) jest zamieszczony w zakładce Uzyskaj patronat ministra (aktualizacja wykazu ostatniego dnia każdego miesiąca).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.06.2019 16:25 Ilona Bartkowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Livia Ordon
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Elektroniczny rejestr wniosków o patronat honorowy MAP 4.0 09.02.2023 10:55 Agnieszka Sadlakowska
Elektroniczny rejestr wniosków o patronat honorowy MAP 3.0 08.07.2022 14:29 Anna Błaszczak
Elektroniczny rejestr wniosków o patronat honorowy MAP 2.0 27.11.2019 13:46 Ilona Bartkowska
Elektroniczny rejestr wniosków o patronat honorowy ME 1.0 24.06.2019 16:25 Ilona Bartkowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}