W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

BDG-V.2611.52.2020.KK zakup i dostawa 3 serwerów kasetowych wraz z obudową, wyposażeniem i niezbędnymi licencjami

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:BDG-V.2611.52.2020.KK
  • Data rozpoczęcia: 04.11.2020
  • Data zakończenia: 31.03.2020
  • Jednostka publikująca:Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
  • Opis zamówienia:Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej https://zamowienia.mfipr.gov.pl/react/my-procedure/2/23857 W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania wykonawca po przejściu na dedykowany zamawiającemu adres Platformy: - do upływu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista przetargów PZP”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Wykonawca ma możliwość pobrania każdego dokumentu odrębnie po naciśnięciu na wybrany załącznik lub w formie skompresowanej paczki po zaznaczeniu wybranych dokumentów, - po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista przetargów PZP”, wybiera zakładkę „W toku”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SIWZ za pośrednictwem Platformy używając polecenia „Zadaj pytanie”. Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Ogłoszenia o zmianie, zmiana treści SIWZ”. Złożenie oferty za pośrednictwem Platformy zakupowej wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację MarketplanetOnePlace. Do złożenia oferty wystarczające jest założenie bezpłatnego konta BASIC. Instrukcja założenia konta zawarta jest na Platformie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze. Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00: pod numerem telefonu: 22 257 22 23, pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl OSOBY DO KONTAKTU: KONTAKT: e-mail zamowienia@mfipr.gov.pl
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.11.2020 10:05 Karolina Kuśmierz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Karolina Kuśmierz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
BDG-V.2611.52.2020.KK zakup i dostawa 3 serwerów kasetowych wraz z obudową, wyposażeniem i niezbędnymi licencjami 1.0 04.11.2020 10:05 Karolina Kuśmierz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}