W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oszacowanie wartości zamówienia na realizację maksymalnie 21 kontroli projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) i maksymalnie 20 wizyt monitoringowych w ramach FERS

02.04.2025

W związku z planowanym wszczęciem przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej - Instytucję Zarządzającą Programem Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego - postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację:

  • maksymalnie 19 kontroli projektów w ramach FERS,
  • maksymalnie 1 kontroli projektu instrumentów finansowych w ramach FERS,
  • maksymalnie 1 kontroli projektu pomocy technicznej w ramach FERS,
  • maksymalnie 20 wizyt monitoringowych w ramach FERS,

w ramach procedury szacowania wartości zamówienia zapraszamy do składania propozycji ceny za wykonanie przedmiotowych kontroli.

Szczegóły zamówienia zostały przedstawione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) wraz z załącznikami.

Uprzejmie proszę o podanie szacunkowej wartości całego zamówienia dla kontroli na miejscu oraz kosztu jednostkowego poszczególnych typów kontroli rozumianych jako przeprowadzenie pojedynczej kontroli na miejscu oraz wizyty monitoringowej na miejscu/zdalnie ”zza biurka” oraz sporządzenie ostatecznej Informacji pokontrolnej zgodnie z zapisami SOPZ (dokument w załączeniu).

Szacunkowe wartości zamówienia uprzejmie proszę przekazać w formie wypełnionych tabel wg wzoru zamieszczonego w pliku Word o nazwie "6 - Tabele - szacowanie wartości zamówienia" – w załączeniu, na adres Marta.Cyrulska-Nowicka@mfipr.gov.pl, w terminie do 11.04.2025 r.


W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt z Panią Martą Cyrulską-Nowicką (poprzez kontakt mailowy: Marta.Cyrulska-Nowicka@mfipr.gov.pl ).


Informacje dodatkowe:

1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z oferentami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
2. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych oraz nie stanowi zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
3. Treść przedmiotowego rozeznania nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu Ustawy prawo zamówień publicznych i jest jedynie niezbędnym do uruchomienia przetargu elementem szacowania wartości zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

Osoba do kontaktu:

Marta Cyrulska-Nowicka

marta.cyrulska-nowicka@mfipr.gov.pl 

Materiały

Szacowanie​_wartości​_zamówienia
Szacowanie​_wartości​_zamówienia.zip 0.91MB
{"register":{"columns":[]}}