W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapewnienie kompleksowej usługi tłumaczenia ustnego, migowego, transkrypcji mowy na tekst (CART) oraz usług dodatkowych podczas Światowego Forum Miejskiego w roku 2022

18.06.2021

Informacja o zamiarze przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej informuje, że z uwagi na unieważnienie postępowania na Zapewnienie kompleksowej usługi tłumaczenia ustnego, migowego, transkrypcji mowy na tekst (CART) oraz usług dodatkowych podczas Światowego Forum Miejskiego w roku 2022 oraz przed ponownym wszczęciem postępowania  zamierza przeprowadzić konsultacje rynkowe, o których mowa w art. 84 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 

Konsultacje będą prowadzone w celu przygotowania ponownego postępowania, w tym poinformowania wykonawców o swoich planach i wymaganiach dotyczących ponownie wszczynanego zamówienia.

Wszyscy zainteresowani mogą zgłosić wolę przystąpienia do konsultacji w terminie do dnia 22 czerwca 2021 r. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zastrzega możliwość przeprowadzenia konsultacji rynkowych również z zainteresowanymi, którzy wolę przystąpienia do konsultacji rynkowych wyrażą po 22.06.2021 roku, o ile konsultacje nie zostaną wcześniej zakończone.

Zainteresowani przystąpieniem do konsultacji rynkowych powinni poinformować o tym Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej przesyłając swoje zgłoszenie na adres: e-mail: lukasz.gutowski@mfipr.gov.pl. W treści zgłoszenia należy podać dane identyfikujące podmiot (pełna nazwa firmy) zainteresowany udziałem w konsultacjach społecznych, adres e-mail, nr telefonu kontaktowego oraz imię i nazwisko osoby do kontaktu, z którą zostanie ustalony termin konsultacji.

Konsultacje prowadzone będą w formie indywidualnych spotkań za pośrednictwem platformy online ZOOM z przedstawicielami zainteresowanych podmiotów w okresie od 23.06.2021 r. do 24.06.2021. Konsultacje będą prowadzone w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie potencjalnych wykonawców i oferowanych przez nich rozwiązań.

Przedmiotem Konsultacji  jest uzyskanie informacji dot. możliwości:

  1. modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia  poprzez m.in.: podziału zamówienia na części;
  2. modyfikacji warunków udziału w postępowaniu dających gwarancję należytego wykonania zamówienia;
  3. modyfikacji zapisów dotyczących projektowanych postanowień umowy.

 

Dokumentacja dotycząca unieważnionego postępowania została zamieszczona pod adresem: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/pn/mfipr/demand/notice/public/29158/details 

Poprzez udział w konsultacjach wykonawcy uczestniczący udzielają bezwarunkowej zgody na wykorzystanie przez Zamawiającego przekazywanych informacji, stanowiących przedmiot praw autorskich. Powyższa zgoda jest zezwoleniem na rozporządzanie i korzystanie z tych informacji oraz wykonywanie w stosunku do nich autorskich praw zależnych, jak również stanowi zapewnienie ze strony uczestnika, że wykorzystanie informacji lub ich fragmentów przez Zamawiającego nie będzie naruszało praw osób trzecich. Zgoda na wykorzystanie informacji lub ich części, jak i wykonywanie w stosunku do nich autorskich praw zależnych oraz pozyskanie informacji ma charakter nieodpłatny i obejmuje również zgodę na wykorzystanie informacji na potrzeby realizacji przepisów o dostępie do informacji publicznej.

KLAUZULA INFORMACYJNA

o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.

Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać w celu prowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych, prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Minister Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie.

Dane osobowe mogą zostać udostępnione właściwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej, Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom współpracującym z Ministerstwem oraz wykonawcom i podmiotom, upoważnionym do składania środków ochrony prawnej przewidziane w dziale IX ustawy z dnia 121 września 2019 r Prawo zamówień publicznych.. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych oraz postepowania.

Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,  art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 –  w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danych osobowych - w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy.

Możemy przetwarzać różne rodzaje Państwa danych, w tym przede wszystkim:

1) dane identyfikacyjne, np.: imię, nazwisko, miejsce zatrudnienia / formę prowadzenia działalności gospodarczej, stanowisko;

2) dane kontaktowe, np.: adres e-mail, nr telefonu,  adres do korespondencji,

Dane pozyskujemy bezpośrednio od osób, których one dotyczą.

Odbiorcami danych osobowych administrowanych przez MFiPR mogą być również podmioty świadczące na rzecz Ministra usługi, w tym związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni.

Państwa dane osobowe będziemy przechowywać przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w następujący sposób:

         pod adresem (pocztą tradycyjną): ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,

         elektronicznie (adres e-mail: IOD@mfipr.gov.pl).

{"register":{"columns":[]}}