W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wynik kontroli zamówień publicznych w projekcie nr POPT.01.02.00-00-0275/19

15.11.2022

W ramach kontroli projektu nr POPT.01.02.00-00-0275/19 pt. „Finansowanie wyposażenia stanowisk pracy oraz podnoszenia kwalifikacji pracowników Centrum Projektów Europejskich w 2019 roku” weryfikacji poddano postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:

  1. Nr postępowania WA.263.79.2019.AZ - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
    z oprogramowaniem dla Centrum Projektów Europejskich.

W wyniku kontroli stwierdzono, że zamówienie zostało udzielone prawidłowo, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

Kontrola została przeprowadzona na podstawie art. 22 ust. 4 Ustawy z 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020.

Materiały

Informacja​_o​_wyniku​_kontroli​_postępowania​_CPE
Informacja​_o​_wyniku​_kontroli​_postępowania​_CPE.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.11.2022 15:22 Anna Napierzyńska-Jabłońska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jowita Romankiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wynik kontroli zamówień publicznych w projekcie nr POPT.01.02.00-00-0275/19 1.0 15.11.2022 15:22 Anna Napierzyńska-Jabłońska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}