W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wynik kontroli zamówienia publicznego w projekcie nr POPT.01.02.00-00-0346/20 pn. „Wsparcie technologią IT procesów biznesowych realizacji polityki spójności w procesie wdrażania instrumentów strukturalnych – Etap III”

13.11.2023

W ramach kontroli projektu nr POPT.01.02.00-00-0346/20 pt. „Wsparcie technologią IT procesów biznesowych realizacji polityki spójności w procesie wdrażania instrumentów strukturalnych – Etap III” weryfikacji poddano postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

  1. Nr postępowania: 2022/03 (WNZ-002216, WNZ-001939) – Zakup i dostawa Sprzętu na rzecz Zamawiającego w zakresie określonym w Zaproszeniu do udziału w postępowaniu wykonawczym (laptopy).
  2. Nr postępowania: BDG-V.2611.36.2022.KK – Zakup subskrypcji MS Office365 na 36 miesięcy.

W wyniku kontroli stwierdzono, że zamówienia zostały udzielone prawidłowo, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.  

Kontrola została przeprowadzona na podstawie art. 22 ust. 4 Ustawy z 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020.

Materiały

Wynik kontroli 1
Informacja​_o​_wyniku​_kontroli​_postępowania​_1.pdf 0.15MB
Wynik kontroli 2
Informacja​_o​_wyniku​_kontroli​_postępowania​_2.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.11.2023 10:45 Beata Pondo
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Natalia Witczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wynik kontroli zamówienia publicznego w projekcie nr POPT.01.02.00-00-0346/20 pn. „Wsparcie technologią IT procesów biznesowych realizacji polityki spójności w procesie wdrażania instrumentów strukturalnych – Etap III” 1.0 13.11.2023 10:45 Beata Pondo

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}