W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wynik kontroli zamówienia publicznego w projekcie nr POPT.02.01.00-00-0233/18

28.10.2021

: Kontrola obejmowała weryfikację prawidłowości udzielenia zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Świadczenie usług rozwoju, utrzymania, autoryzacji i exit planu systemów informatycznych zamawiającego” (nr ogłoszenia: 2018/S 200-454800, nr postępowania: BDG-V.2611.72.2018.GK). W wyniku kontroli stwierdzono, że zamówienie zostało udzielone prawidłowo, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 


Kontrola została przeprowadzona na podstawie art. 22 ust. 4 Ustawy z 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020.

Materiały

Informacja​_o​_wyniku​_kontroli​_POPT​_nr​_ZP03​_2020​_2021​_PN
Informacja​_o​_wyniku​_kontroli​_POPT​_nr​_ZP03​_2020​_2021​_PN.pdf 0.27MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.10.2021 15:41 Norbert Guliński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Norbert Guliński/ Jolanta Korczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wynik kontroli zamówienia publicznego w projekcie nr POPT.02.01.00-00-0233/18 1.0 28.10.2021 15:41 Norbert Guliński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}