W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wynik kontroli zamówienia publicznego w ramach Program Pomocy Technicznej INTERREG V-A 2014-2020 Polska Słowacja

22.06.2021

W ramach kontroli Program Pomocy Technicznej  INTERREG V-A 2014-2020 Polska Słowacja,  weryfikacji poddano postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr:

  1. Ogłoszenie w BZP nr  592275-N-2020 z dnia 2020-10-02, opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego (wraz z przeniesieniem własności) kalendarzy książkowych, kieszonkowych i trójdzielnych na rok 2021 na potrzeby Programu Współpracy Transgranicznej Interreg Polska-Słowacja 2014-2020. Oznaczenie postępowania nadane przez Zamawiającego: WA.263.37.2020.KR. Postępowanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
  2. Ogłoszenie w BZP nr  659138-N-2018  z dnia 2018-12-07, realizacja usługi utrzymania, wsparcia technicznego i rozwoju Systemu wspierającego obsługę wniosków aplikacyjnych oraz projektów w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Słowacja 2014-2020. Oznaczenie postępowania nadane przez Zamawiającego: WA.263.62.2018.AZ. Postępowanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

Materiały

Informacja​_o​_wyniku​_kontroli​_BIP​_CPE37
Informacja​_o​_wyniku​_kontroli​_BIP​_CPE37.pdf 0.09MB
Informacja​_o​_wyniku​_kontroli​_BIP​_CPE62
Informacja​_o​_wyniku​_kontroli​_BIP​_CPE62.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.06.2021 13:57 Norbert Guliński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Norbert Guliński/Monika Knap
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wynik kontroli zamówienia publicznego w ramach Program Pomocy Technicznej INTERREG V-A 2014-2020 Polska Słowacja 1.0 22.06.2021 13:57 Norbert Guliński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}