W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup praw do korzystania z usługi Software Maintenance dla systemu do ochrony sieci i rozwiązań teleinformatycznych, będącego w posiadaniu Zamawiającego oraz świadczenie usług Asysty Technicznej dla Systemu

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:BDG-V.2611.42.2020.NS
  • Data rozpoczęcia: 08.09.2020
  • Data zakończenia: 31.03.2021
  • Opis zamówienia:Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej https://zamowienia.mfipr.gov.pl/pn/mfipr/demand/notice/public/17268/details, zwanej dalej Platformą. Dostęp do dokumentacji oraz złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ odbywa się za pośrednictwem Platformy, nie wymaga założenia konta i zalogowania na Platformie. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania: 1) do upływu terminu składania ofert Wykonawca przechodzi do zakładki „Lista przetargów PZP”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Wykonawca ma możliwość pobrania każdego dokumentu odrębnie po naciśnięciu na wybrany załącznik lub w formie skompresowanej paczki po odznaczeniu wybranych załączników i naciśnięciu polecenia „pobierz”. 2) po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista przetargów PZP”, wybiera zakładkę „w toku”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SIWZ za pośrednictwem Platformy. Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna na Platformie. Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace. Do złożenia oferty wystarczające jest założenie bezpłatnego konta. Instrukcja założenia konta zawarta jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze. Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00: pod numerem telefonu: 22 257 22 23, pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl OSOBY DO KONTAKTU: KONTAKT: e-mail zamowienia@mfipr.gov.pl.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.09.2020 16:14 Karolina Kuśmierz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Karolina Kuśmierz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup praw do korzystania z usługi Software Maintenance dla systemu do ochrony sieci i rozwiązań teleinformatycznych, będącego w posiadaniu Zamawiającego oraz świadczenie usług Asysty Technicznej dla Systemu 2.0 08.09.2020 16:19 Karolina Kuśmierz
Zakup praw do korzystania z usługi Software Maintenance dla systemu do ochrony sieci i rozwiązań teleinformatycznych, będącego w posiadaniu Zamawiającego oraz świadczenie usług Asysty Technicznej dla Systemu 1.0 08.09.2020 16:14 Karolina Kuśmierz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}