W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111

10.07.2025

Termin składania ofert: 18.07.2025 r.

Zamawiający: 

Skarb Państwa - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

 

Przedmiot zamówienia: 

Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 w zakresie dróg krajowych przez okres 12 miesięcy, spełniające wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia), który zawiera szczegółowy opis techniczny i warunki dla  systemu do obsługi połączeń przychodzących na numer AUS 19 111.

 

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: 

lkowalczyk@gddkia.gov.pl

do dnia 18 lipca 2025 r .


Osoba prowadząca sprawę: 

Łukasz Kowalczyk, tel. (22) 375-89-22, lkowalczyk@gddkia.gov.pl

 

Termin realizacji zamówienia:

od 13 września 2025 r. przez okres 12 miesięcy, czyli do 12 września 2026 r.

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu 19 111
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu​_19​_111.docx 0.03MB
zał. nr 1 do Ogłoszenia - OPZ 19111
zał​_nr​_1​_do​_Ogłoszenia​_-​_OPZ​_19111.docx 0.04MB
Zał. nr 2 do Ogłoszenia - formularz ofertowy
Zał​_nr​_2​_do​_Ogłoszenia​_-​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
zał. nr 3 do Ogłoszenia - PPU
zał​_nr​_3​_do​_Ogłoszenia​_-​_PPU.docx 0.03MB
Załącznik nr 2 do OPZ - API Krajowej Infolinii 19111 - Specyfikacja OpenApi interfejsu do integracji z Krajową Infolinią 19111​_v1.1.yaml
Załącznik​_nr​_2​_do​_OPZ​_-​_API​_Krajowej​_Infolinii​_19111​_-​_Specyfikacja​_OpenApi​_interfejsu​_do​_integracji​_z​_Krajową​_Infolinią​_19111​_v11yaml.txt 0.01MB
Załącznik nr 2 do OPZ - API Krajowej Infolinii 19111 - Specyfikacja OpenApi interfejsu do integracji z Systemem Centralnym​_v1.1.yaml
Załącznik​_nr​_2​_do​_OPZ​_-​_API​_Krajowej​_Infolinii​_19111​_-​_Specyfikacja​_OpenApi​_interfejsu​_do​_integracji​_z​_Systemem​_Centralnym​_v11yaml.txt 0.01MB
Załącznik nr 2 do OPZ - Specyfikacja interfejsu dla systemu Krajowej Infolinii 19111​_v1.1 (1)
Załącznik​_nr​_2​_do​_OPZ​_-​_Specyfikacja​_interfejsu​_dla​_systemu​_Krajowej​_Infolinii​_19111​_v11​_(1).pdf 0.38MB
Załącznik nr 5 do Umowy - Umowa powierzenia
Załącznik​_nr​_5​_do​_Umowy​_-​_Umowa​_powierzenia.docx 0.03MB
WYJAŚNIENIA DO OGŁOSZENIA
WYJAŚNIENIA​_DO​_OGŁOSZENIA.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.07.2025 13:37 Ewelina Tereszkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 5.0 23.07.2025 14:20 Ewelina Tereszkiewicz
Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 4.0 16.07.2025 09:21 Ewelina Tereszkiewicz
Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 3.0 14.07.2025 13:04 Ewelina Tereszkiewicz
Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 2.0 10.07.2025 13:40 Ewelina Tereszkiewicz
Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 1.0 10.07.2025 13:37 Ewelina Tereszkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}