Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111
10.07.2025
Termin składania ofert: 18.07.2025 r.
Zamawiający:
Skarb Państwa - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Przedmiot zamówienia:
Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 w zakresie dróg krajowych przez okres 12 miesięcy, spełniające wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia), który zawiera szczegółowy opis techniczny i warunki dla systemu do obsługi połączeń przychodzących na numer AUS 19 111.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
do dnia 18 lipca 2025 r .
Osoba prowadząca sprawę:
Łukasz Kowalczyk, tel. (22) 375-89-22, lkowalczyk@gddkia.gov.pl
Termin realizacji zamówienia:
od 13 września 2025 r. przez okres 12 miesięcy, czyli do 12 września 2026 r.
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniu 19 111Ogłoszenie_o_zamówieniu_19_111.docx 0.03MB zał. nr 1 do Ogłoszenia - OPZ 19111
zał_nr_1_do_Ogłoszenia_-_OPZ_19111.docx 0.04MB Zał. nr 2 do Ogłoszenia - formularz ofertowy
Zał_nr_2_do_Ogłoszenia_-_formularz_ofertowy.docx 0.02MB zał. nr 3 do Ogłoszenia - PPU
zał_nr_3_do_Ogłoszenia_-_PPU.docx 0.03MB Załącznik nr 2 do OPZ - API Krajowej Infolinii 19111 - Specyfikacja OpenApi interfejsu do integracji z Krajową Infolinią 19111_v1.1.yaml
Załącznik_nr_2_do_OPZ_-_API_Krajowej_Infolinii_19111_-_Specyfikacja_OpenApi_interfejsu_do_integracji_z_Krajową_Infolinią_19111_v11yaml.txt 0.01MB Załącznik nr 2 do OPZ - API Krajowej Infolinii 19111 - Specyfikacja OpenApi interfejsu do integracji z Systemem Centralnym_v1.1.yaml
Załącznik_nr_2_do_OPZ_-_API_Krajowej_Infolinii_19111_-_Specyfikacja_OpenApi_interfejsu_do_integracji_z_Systemem_Centralnym_v11yaml.txt 0.01MB Załącznik nr 2 do OPZ - Specyfikacja interfejsu dla systemu Krajowej Infolinii 19111_v1.1 (1)
Załącznik_nr_2_do_OPZ_-_Specyfikacja_interfejsu_dla_systemu_Krajowej_Infolinii_19111_v11_(1).pdf 0.38MB Załącznik nr 5 do Umowy - Umowa powierzenia
Załącznik_nr_5_do_Umowy_-_Umowa_powierzenia.docx 0.03MB WYJAŚNIENIA DO OGŁOSZENIA
WYJAŚNIENIA_DO_OGŁOSZENIA.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.07.2025 13:37 Ewelina Tereszkiewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 | 5.0 | 23.07.2025 14:20 Ewelina Tereszkiewicz |
| Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 | 4.0 | 16.07.2025 09:21 Ewelina Tereszkiewicz |
| Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 | 3.0 | 14.07.2025 13:04 Ewelina Tereszkiewicz |
| Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 | 2.0 | 10.07.2025 13:40 Ewelina Tereszkiewicz |
| Kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla obsługi infolinii z informacją drogową świadczoną na rzecz GDDKiA za pośrednictwem Abonenckiej Usługi Specjalnej (AUS) 19 111 | 1.0 | 10.07.2025 13:37 Ewelina Tereszkiewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP