W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługa pielęgnacji roślin dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska

12.02.2025

Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług ogrodniczych polegających na pielęgnacji roślin doniczkowych w siedzibie Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska znajdującej się w budynku „Eurocentrum” w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 136 - szczegóły w załączniku pn. „Zapytanie ofertowe_pielęgnacja roślin dla GDOŚ".

Ofertę oraz wymagane dokumenty należy złożyć drogą elektroniczną na adres:
krzysztof.nowak@gdos.gov.pl.

Termin złożenia oferty: 20.02.2025 r.

Materiały

Zapytanie ofertowe - pielęgnacja roślin dla GDOŚ
Zapytanie​_ofertowe​_-​_pielęgnacja​_roślin.pdf 0.62MB
Załącznik nr 1​_formularz ofertowy do zapytania ofertowego
Załącznik​_nr​_1​_formularz​_ofertowy​_do​_zapytania​_ofertowego.docx 0.03MB
Załącznik nr 2​_lista roślin
Załącznik​_nr​_2​_-​_lista​_roślin.pdf 0.51MB
Załącznik nr 3 ​_wzór umowy
Załącznik​_nr​_3​_-​_wzór​_umowy.pdf 0.37MB
Załącznik nr 4​_SOPZ
Załącznik​_nr​_4​_SOPZ.pdf 0.25MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyniku​_postępowania​_-​_usługa​_pielęgnacji​_roślin.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.02.2025 09:06 Anita Omelczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anita Omelczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługa pielęgnacji roślin dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska 4.0 25.02.2025 09:12 Anita Omelczuk
Usługa pielęgnacji roślin dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska 3.0 12.02.2025 09:18 Anita Omelczuk
Usługa pielęgnacji roślin dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska 2.0 12.02.2025 09:14 Anita Omelczuk
Usługa pielęgnacji roślin dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska 1.0 12.02.2025 09:06 Anita Omelczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}