W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i archiwizacyjnych w okresie 24 miesięcy

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:BAG.260.24.2025.ALA
  • Data rozpoczęcia: 21.05.2025
  • Wartość szacunkowa zamówienia:poniżej 130 000 zł netto
  • Jednostka publikująca:Główny Inspektorat Farmaceutyczny
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Zapytanie o cenę
  • Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy materiałów biurowych i archiwizacyjnych w okresie 24 miesięcy dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, zwanych dalej „Przedmiotem zamówienia” lub „materiałem” zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) stanowiącymi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe.pdf 0.21MB
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik​_nr​_1​_-​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.docx 0.06MB
Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego - Specyfikacja asortymentowo-cenowa
Załącznik​_nr​_1​_do​_Formularza​_ofertowego​_-​_Specyfikacja​_asortymentowo-cenowa.xlsx 0.03MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 - Wzór umowy
Załącznik​_nr​_3​_-​_Wzór​_umowy.docx 0.08MB
Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych dostaw
Załącznik​_nr​_4​_-​_Wykaz​_wykonanych​_dostaw.docx 0.02MB
Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna RODO
Załącznik​_nr​_5​_-​_Klauzula​_informacyjna​_RODO.docx 0.02MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty​_(12).pdf 0.16MB
Informacja o unieważnieniu czynności wyboru i ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_unieważnieniu​_czynności​_wyboru​_i​_ponownym​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.06.2025 13:59 Aneta Łabazy
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i archiwizacyjnych w okresie 24 miesięcy 2.0 17.06.2025 11:48 Aneta Łabazy
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i archiwizacyjnych w okresie 24 miesięcy 1.0 12.06.2025 13:59 Aneta Łabazy

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}