W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dotyczy wniosków składanych drogą email

04.06.2025

INFORMACJA 49/2025

Biuro ds. Transportu Międzynarodowego uprzejmie informuje, że w celu przyspieszenia realizacji spraw, od dnia 1 września 2025 r.  wnioski dotyczące:

  • wymiany pojazdów,
  • zmiany numerów rejestracyjnych czy,
  • zmiany prawa dysponowania ​​​​​​

należy:

  1. złożyć przez Portal Klienta systemu informatycznego iBTM;
  2. złożyć osobiście w siedzibie organu;
  3. przesłać na adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa;
  4. złożyć w postaci elektronicznej:
    1. za pośrednictwem e-Doręczeń na adres: AE:PL-59352-99182-RUECW23
    2. na elektroniczną skrzynkę podawczą urzędu: /canard_gitd/skrytka, np. wysyłając pismo ogólne do urzędu:

Jednocześnie wskazujemy, że adresy email: licencje.rzeczy.btm@gitd.gov.pl oraz  licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl będą służyć wyłącznie do udzielania informacji oraz wyjaśnień  w toku prowadzonych postępowań administracyjnych.

Szczególnie zachęcamy do korzystania z możliwości składania wniosków przez Portal Klienta systemu teleinformatycznego iBTM.

Aby uzyskać dostęp do Portalu Klienta należy złożyć wniosek PK1 -  więcej informacji dostępnych jest na stronie: https://www.gov.pl/web/gitd/wnioski-i-druki-do-pobrania oraz https://www.gov.pl/gitd/portal-klienta-ibtm.

Dodatkowo informujemy, iż wsparcie m.in. w procesie składania wniosku o dostęp
do Portalu Klienta można uzyskać pod nr tel: (22) 220 43 12 oraz pod adresem email: portal.klienta@gitd.gov.pl