W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wnioski i druki do pobrania

Wnioski o dostęp do Portalu można złożyć:

  1. w postaci papierowej - podpisane własnoręcznie czytelnym podpisem przez wszystkie osoby wymagane wg sposobu reprezentacji określonego w KRS lub CEIDG,
    • na Sali Obsługi w godzinach od 8:00 do 15:00,
    • przesłając tradycyjną przesyłką pocztową/kurierską
  2. w postaci elektronicznej - podpisane podpisami elektronicznymi (np. profilem zaufanym) przez wszystkie osoby wymagane wg sposobu reprezentacji określonego w KRS lub CEIDG, doręczając elektronicznie poprzez pismo ogólne:

Dodatkowo wskazujemy, że wnioski wysłane drogą mailową nie będą rozpatrywane.

Zachęcamy do składnia wniosków drogą elektroniczną.

Wnioski składane w postaci papierowej zalecamy wypełnić na komputerze. Należy potem wniosek wydrukować i podpisać własnoręcznie czytelnie przez wszystkie wymagane osoby zgodnie ze sposobem reprezentacji.

Wnioski składne w postaci elektronicznej prosimy wypełnić na komputerze, zapisać i załączyć do pisma ogólnego przekazywanego do urzędu.

Jeśli wniosek jest składany w postaci elektronicznej, prosimy nie drukować, nie nanosić podpisu własnoręcznego i nie skanować. Wniosek w postaci elektronicznej po wypełnieniu i zapisaniu należy podpisać tylko podpisem elektronicznym, np. profilem zaufanym. Muszą być podpisy elektronicznie wszystkich osób zgodnie ze sposobem reprezentacji. Jeśli wymagany jest podpis tylko jednej osoby, podpis elektroniczny można złożyć przy wysyłaniu pisma ogólnego do urzędu.

Wnioski nieprawidłowe będą odrzucane, a informacja o tym zostanie przekazany na adres mailowy.

{"register":{"columns":[]}}