W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ewaluacja jakości kształcenia w szkole doktorskiej – wytyczne do przygotowania raportu samooceny

23.01.2023

Komisja Ewaluacji Nauki (KEN) wypracowała – zgodnie z wymogiem określonym w §4 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki w sprawie ewaluacji jakości kształcenia w szkole doktorskiej – wytyczne do przygotowania raportu samooceny, który podmioty prowadzące szkoły doktorskie będą zobowiązane złożyć w ramach ewaluacji jakości kształcenia w prowadzonych przez siebie szkołach doktorskich.

Szkoły doktorskie funkcjonują w Polsce od roku akademickiego 2019/20 na mocy ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. Obecnie jest ich 141. Ewaluacja pierwszych szkół doktorskich rozpocznie się w roku akademickim 2024/2025 i będzie dokonywana zgodnie z harmonogramem ustalanym na dany rok przez KEN i publikowanym w BIP na stronie podmiotowej Ministra Edukacji i Nauki.

Materiały

Wytyczne KEN do przygotowania raportu samooceny
20230123​_Wytyczne​_KEN​_do​_przygotowania​_raportu​_samooceny.pdf 0.37MB
{"register":{"columns":[]}}