W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat z kontroli przeprowadzonej w Uniwersytecie Szczecińskim

13.02.2025

Od 20 grudnia 2024 r. do dnia 29 stycznia 2025 r. w Uniwersytecie Szczecińskim przeprowadzono pozaplanową kontrolę w trybie uproszczonym. Jej celem była weryfikacja następujących procesów:

  • uzgadniania z zakładowymi organizacjami związkowymi obowiązującego regulaminu wynagrodzenia,
  • obsadzania stanowisk kierowniczych w Uczelni.
  • przyznania Rektorowi dodatku zadaniowego przez Radę Uczelni.

Kontrolą objęto okres od 1 stycznia 2024 r. do dnia rozpoczęcia kontroli, z możliwością sięgania do informacji z wcześniejszych okresów.

Wyniki kontroli

Działalność Uniwersytetu Szczecińskiego oceniono pozytywnie, jednak stwierdzono jedną nieprawidłowość. Dotyczyła ona powołania Dyrektora Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości przez Rektora bez zasięgnięcia opinii Senatu Uczelni. Działanie to naruszało postanowienia § 116 ust. 1 Statutu Uniwersytetu Szczecińskiego oraz § 13 Regulaminu Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.

W pozostałym zakresie nie stwierdzono nieprawidłowości.

Działania naprawcze i publikacja sprawozdania

W związku z podjęciem przez Rektora działań naprawczych mających na celu usunięcie stwierdzonej nieprawidłowości, odstąpiono od formułowania zaleceń pokontrolnych.

Materiały

Sprawozdanie z kontroli
{"register":{"columns":[]}}