W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie dotyczące zamówienia na świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie

13.04.2023

Biuro Bezpieczeństwa Ministerstwa Sprawiedliwości informuje o publikacji ogłoszenia dotyczącego rozeznania cenowego na świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji
i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie.

 

  1. Zakres zamówienia

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:

wykonaniu usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową, zwanych dalej „systemami”, w następujących budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych
w Warszawie:

1) Al. Ujazdowskie 11/ ul. Koszykowa 6,

2) Al. Róż 2,

3) ul. Chopina 1/ Al. Ujazdowskie 19,

4) ul. Czerniakowska 100,

5) ul.  Zwycięzców 34,

6) ul. Piękna 1b

- zwanych dalej „obiektami MS”.

2. Usługa konserwacji, o której mowa w pkt 1, polega na zapewnieniu funkcjonalności – ciągłości pracy systemów poprzez:

1) wykonywanie czynności konserwacyjnych systemów obejmujących czynności konserwacyjno-serwisowe określone w załącznikach nr 1-6 do projektu umowy:

a) nr 1 – Zakres usług konserwacyjnych w budynkach przy Al. Ujazdowskich 11 i przy

ul. Koszykowej 6 w Warszawie,

b) nr 2 – Zakres usług konserwacyjnych w budynku przy Al.  Róż 2 w Warszawie,

c) nr 3 – Zakres usług konserwacyjnych w kompleksie budynków przy ul. Chopina 1/ Al. Ujazdowskie 19 w Warszawie,

d) nr 4 – Zakres usług konserwacyjnych w budynku przy ul.  Czerniakowskiej 100
w Warszawie,

e) nr 5 – Zakres usług konserwacyjnych w budynku przy ul.  Zwycięzców 34 w Warszawie,

f) nr 6 – Zakres usług konserwacyjnych w budynku przy ul.  Pięknej 1b w Warszawie;

2) zapewnienie środków i materiałów czyszczących do wykonywania usługi konserwacji (dostawa, odbiór i utylizacja zużytych materiałów);

3) usuwanie awarii systemów.

3. Wykonawca w ramach usługi konserwacji, o której mowa w pkt 1, zobowiązany jest do usuwania awarii zgodnie z procedurą, o której mowa w § 2 ust. 3-16 projektu umowy.

4. Usługa przeglądu i konserwacji, o której mowa w pkt 1, polega na wykonaniu przeglądu
i konserwacji instalacji i urządzeń systemów w zakresie, o którym mowa w załącznikach

nr 1-6 do projektu umowy, w następujących terminach:

1) pierwszy przegląd i konserwacja w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy;

2) drugi przegląd i konserwacja po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie później niż w terminie 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

5. Planowany termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji, o którym mowa w § 1 ust. 4 pkt 1-2 projektu umowy, musi zostać uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail określony w § 11 ust. 1 projektu umowy - z wyprzedzeniem 7 dni.

6. Po zakończeniu każdego przeglądu i konserwacji, o których mowa w pkt 1, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu drogą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w § 11 ust. 1 projektu umowy, informację zawierającą: datę, zakres przeglądu i konserwacji, opis wykonanych czynności, zgodnie z wykazem zawartym w załącznikach nr 1-6 do projektu umowy oraz ewentualne zalecenia dotyczące konieczności podjęcia dalszych działań.

Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy przez 12 miesięcy, ale nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2023 r.

7. Formularz cenowy stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.

8. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.

 

  1. Kryteria oceny ofert

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert:

1) Cena oferty - 70%

2) Czas reakcji - 15%

Za czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:

- powyżej 8 godzin – 0 punktów,

- od 5 do 8 godzin – 7 punktów,

- do 5 godzin – 15 punktów.

3) Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy przez wykonawcę/podwykonawcę - 15%

Warunkiem udziału w postępowaniu jest skierowanie do wykonywania przedmiotu umowy co najmniej 2 (dwóch) osób, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert świadczyły usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową przez nieprzerwany okres 2 lat.

Punkty będą przyznawane za dodatkowe lata doświadczenia osób skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy ponad minimum określone w powyższym warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie poda w wykazie lat doświadczenia albo poda, że wszystkie osoby wskazane w wykazie posiadają po 2 lata doświadczenia w świadczeniu usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową, to nie zostaną mu przyznane żadne punkty w ramach kryterium. Jeżeli Wykonawca wskaże, że co najmniej jedna osoba wymieniona w wykazie posiada ponad 2-letnie doświadczenie, to Wykonawcy zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższą punktacją:

- powyżej 2 lat do 3 lat doświadczenia  - 7 punktów,

- powyżej 3 lat doświadczenia - 15 punktów.

 

  1. Wymagania niezbędne:

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i doświadczenie.

 

  1. Podstawy wykluczenia

Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, do których zachodzą przesłanki wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Potwierdzeniem braku podstaw wykluczenia będzie wypełnienie przez Wykonawcę samodzielnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia: załącznika nr 1 do zarządzenia nr 21/22 BF z dnia 15 września 2022 r. – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, który stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia. 

 

  1. Sposób składania formularza cenowego

Formularz cenowy należy złożyć w formie:

  1. papierowej w Biurze Podawczym Ministerstwa Sprawiedliwości

Al. Ujazdowskie 11

00-950 Warszawa

i/lub

  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Krzysztof.Rybak@ms.gov.pl

z dopiskiem „Rozeznanie SKD Wydziału Ochrony i Zarządzania Kryzysowego”.

 

  1. Termin składania formularza cenowego

Zamawiający wyznacza termin składania formularza cenowego do dnia 19 kwietnia 2023 r. do godz. 12:00.

 

Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie  nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 KC, tj. odpowiedź na niniejsze zapytanie cenowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania cenowego oraz nie stanowi podstawy
do roszczenia ze strony Wykonawcy prawa do zawarcia umowy.

Pozyskane od Państwa informacje mają na celu wyłącznie rozeznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat szacowanej wartości zamówienia.

Materiały

załacznik nr 1 - Formularz cenowy
załacznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_cenowy.doc 0.05MB
załacznik nr 2 umowa konserwacja i przegląd
załacznik​_nr​_2​_umowa​_konserwacja​_i​_przegląd​_BB​_03042023.docx 0.07MB
załacznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
załacznik​_nr​_3​_-​_Oświadczenie​_o​_niepodleganiu​_wykluczeniu.pdf 0.18MB
załącznik nr 1 do umowy AL.Ujazdowskie 11 Koszykowa 6
załącznik​_nr​_1​_do​_umowy​_ALUjazdowskie​_11​_Koszykowa​_6.doc 0.14MB
załącznik nr 2 do umowy AL.Róż 2
załącznik​_nr​_2​_do​_umowy​_ALRóż​_2.doc 0.13MB
załącznik nr 3 do umowy ul.Chopina 1 Al.Ujazdowskie 19
załącznik​_nr​_3​_do​_umowy​_ulChopina​_1​_AlUjazdowskie​_19.doc 0.17MB
załącznik nr 4 do umowy ul.Czerniakowska 100
załącznik​_nr​_4​_do​_umowy​_ulCzerniakowska​_100.doc 0.13MB
załącznik nr 5 do umowy ul.Zwycięzców 34
załącznik​_nr​_5​_do​_umowy​_ulZwycięzców34.doc 0.13MB
załącznik nr 6 do umowy ul.Piękna 1b
załącznik​_nr​_6​_do​_umowy​_ulPiękna1b.doc 0.12MB
załącznik​_nr 7 do umowy protokół ze zdarzenia
załącznik​_nr​_7​_do​_umowy​_​_protokół​_ze​_zdarzenia.docx 0.02MB
załącznik nr 8 do umowy Wykaz osób
załącznik​_nr​_8​_do​_umowy​_Wykaz​_osób.docx 0.02MB
załącznik nr 9 do umowy protokół z wykonanych czynności
załącznik​_nr​_9​_do​_umowy​_​_protokół​_z​_wykonanych​_czynności.docx 0.02MB
załącznik nr 10 do umowy Miesięczny protokół odbioru
załącznik​_nr​_10​_​_do​_umowy​_Miesięczny​_protokół​_odbioru.docx 0.02MB
załącznik nr 11 Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
załącznik​_nr​_11​_Umowa​_powierzenia​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.04.2023 12:41 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Rybak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie dotyczące zamówienia na świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie 1.0 13.04.2023 12:41 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}