W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy dotyczącej nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Tynieckiej/Lenartowicza „Dobra Ziemskie Henryków” wszczętej pod sygn. akt KR III R 10/21 obecnie prowadzonej pod sygn. akt KR II R 10/21

21.12.2021

Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie rozpoznawcze w przedmiocie decyzji  Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 25 czerwca 2014 r. nr 259/GK/DW/2014 dotyczącej dawnej nieruchomości ozn. jako Dobra Ziemskie Henryków nr hip. W-2752 (w części dotyczącej Bloku VII), oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 3/7 w obrębie 0215, uregulowanej w KW nr WA2M/00334349/9 przy ulicy Tynieckiej, działka ewidencyjna nr 8/5 w obrębie 0215 uregulowanej w KW nr WA2M/00342184/3 przy ulicy Lenartowicza (obecnie działki uregulowane w księdze wieczystej nr WA2M/00505560/4) oraz części (grunt o pow. 200 m2) działki ewidencyjnej nr 102 pod ulicą Tyniecką uregulowanej w księdze wieczystej nr WA2M/00372305/7 z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, zostało przedłużone do 21 lutego 2022 r.

Szczegółowe informacje na temat wszczętego postępowania zostały upublicznione w zakładce na podstronie: https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/postepowanie-przed-komisja-tynieckalenartowicza-dobra-ziemskie-henrykow--kr-iii-r-1021

Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 795, dalej: ustawa o Komisji) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych

Materiały

zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 10/21 [udostępniono w BIP w dniu 21 grudnia 2021 r.]
zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_​_KR​_II​_R​_10-21​_[udostępniono​_w​_BIP​_w​_dniu​_21​_grudnia​_2021​_r].pdf 0.36MB
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 10/21 wersja cyfrowa [udostępniono w BIP w dniu 21 grudnia 2021 r.]
Zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_KR​_II​_R​_10-21​_wersja​_cyforwa​_[udostępniono​_w​_BIP​_21​_grudnia​_2021​_r].docx 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.12.2021 11:31 Dorota Rzewińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy dotyczącej nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Tynieckiej/Lenartowicza „Dobra Ziemskie Henryków” wszczętej pod sygn. akt KR III R 10/21 obecnie prowadzonej pod sygn. akt KR II R 10/21 1.0 21.12.2021 11:31 Dorota Rzewińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}