W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Opis systemu kolejkowania

Klienci oddziału ds. paszportów, którzy składają wniosek o wydanie dokumentu paszportowego obsługiwani są poprzez system kolejkowy.

Każdy numer z systemu jest wzywany tylko raz. W sytuacji, kiedy wywołany klient nie wejdzie do odpowiedniego pokoju, pobrany przez niego numer zostaje zamknięty. Należy wówczas pobrać z biletomatu nowy numer.

System kolejkowy na bieżąco monitoruje ilość pobranych numerów i ogranicza ich wydawanie stosownie do czasu trwania przyjęcia wniosku oraz ilości oczekujących klientów, tym samym może zaprzestać ich wydawania przed końcem pracy Urzędu.

Klient zobowiązany jest pobrać tyle numerków ile wniosków chce złożyć lub ile gotowych paszportów chce odebrać tj. np. rodzina 3 osobowa, chcąca złożyć 3 wnioski paszportowe powinna pobrać 3 numerki.

Prosimy, aby nie zostawiać załatwienia sprawy na koniec pracy oddziału ds. paszportów, gdyż może zaistnieć sytuacja, że z powodu zbyt wielu oczekujących osób, nie będziemy w stanie wszystkich obsłużyć.

{"register":{"columns":[]}}