W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zastępca Dyrektora ds. Medycznych w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu

13.10.2020

Termin składania ofert upłynie 14 dni od ukazania się ogłoszenia.

Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa  w Opolu ogłasza konkurs na stanowisko: Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu przy ul. Kośnego 55, 45-372 Opole 

Konkurs przeprowadza się w oparciu o art. 49 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o  działalności leczniczej (t.j. Dz. U z 2020r., poz. 295) oraz rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (t.j - Dz. U z 2018r., poz. 393 ze zm.) oraz Regulamin przeprowadzenia konkursu.       

1. Do konkursu może przystąpić osoba posiadająca:

  1. tytuł zawodowy lekarza; 
  2. prawo wykonywania zawodu lekarza w Rzeczypospolitej Polskiej;
  3. tytuł specjalisty transfuzjologii lub transfuzjologii klinicznej lub specjalizację II stopnia w dziedzinie transfuzjologii klinicznej;
  4. co najmniej ośmioletni staż pracy w zawodzie lekarza,

 

2. Kandydaci powinni przedłożyć:

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
  2. dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska
  3. w tym dokument stwierdzający posiadanie prawa wykonywania zawodu
  4. opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
  5. inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
  6. oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska;
  7. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji na stanowisko zastępcy dyrektora ds. medycznych

Dokumenty wymienione w pkt. 2.4 powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę Komisji Konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały tych dokumentów.  

Dokumenty o których mowa w pkt. 2.1-2.6 należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej   imieniem i nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego oraz adnotacją: „Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych w RCKiK w Opolu” bezpośrednio w siedzibie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w  Opolu przy ul. Kośnego 55 - BUDYNEK B-SEKRETARIAT pok. nr 4  albo przesłać pocztą na adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu,  ul. Kośnego 55, 45-372 Opole.

w terminie 14 dni od dnia opublikowania ogłoszenia (decyduje data wpływu). 

Rozpatrywanie zgłoszonych kandydatur odbędzie się w siedzibie Regionalnego Centrum  Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu przy ul. Kośnego 55, podczas rozmów kwalifikacyjnych, o  których terminie kandydaci poinformowani zostaną indywidualnie, przy czym  rozpatrzenie powinno nastąpić do 30 dni, od upływu terminu do składania dokumentów aplikacyjnych.

Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu można uzyskać do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 14:00 w  Dziale Organizacyjno-Prawnym
i Zamówień Publicznych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.10.2020 11:33 Bartłomiej Celejewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bartłomiej Celejewski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zastępca Dyrektora ds. Medycznych w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu 1.0 13.10.2020 11:33 Bartłomiej Celejewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}