W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią

24.07.2018

Minister Zdrowia, działając na podstawie art. 14 ust. 1 w związku z art. 13 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2237), zwanej dalej „ustawą” i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 sierpnia 2016 r. w sprawie Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020 (Dz. U. poz. 1492), ogłasza konkurs ofert na realizację zadania z zakresu zdrowia publicznego:
Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece oraz Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią w ramach Zadania  np. 1.2. 4 Promocja karmienia piersią Celu Operacyjnego 1 Poprawa sposobu żywienia i stanu odżywienia społeczeństwa oraz aktywności fizycznej społeczeństwa.


Wyjaśnienie do kryterium 11 (str. 4, ogłoszenie NPZ.CO1_1.2_4g/h_2018) – zmiana kryterium i wydłużenie terminu składania ofert

Celem kryterium nr 11 jest zapewnienie udziału w projekcie doświadczonego eksperta z zakresu komunikacji audiowizualnej. Kryterium przewidywało potwierdzenie kompetencji eksperta przez wykazanie publikacji w czasopismach punktowanych. Z uwagi na małą liczbę czasopism poświęconych tematyce mediów, które znajdują się na listach Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz braku na liście czasopism branżowych poświęconych tematyce marketingu i reklamy, kryterium zostaje poddane zmianie. Kryterium dostępu nr 11 (str. nr 4 ogłoszenia NPZ.CO1_1.2_4g/h_2018, data publikacji 24.07.2018) otrzymuje brzmienie:
„Oferent zapewni udział w projekcie eksperta/ekspertów z zakresu komunikacji audiowizualnej. Należy wskazać eksperta, jego wykształcenie i doświadczenie, przykładowe publikacje (np. w czasopismach). Tematyka publikacji nie musi być związana z ochroną zdrowia.” Nowe brzmienie kryterium przewiduje wskazanie doświadczenia, a także publikacji eksperta/ekspertów z zakresu komunikacji audiowizualnej, jednak bez obowiązku wskazywania publikacji w czasopismach punktowanych. Zmiana poszerza grono ekspertów, z którymi mogą nawiązać współpracę oferenci, bez szkody dla jakości realizacji zadania. W związku ze zmianą kryterium, termin składania ofert zostaje wydłużony do dnia 17 sierpnia.

Wyjaśnienie do zapytania dotyczącego protokołu badania

Protokół badania opracowany przez WHO przewiduje pracę na etykietach produktów dostępnych w obrocie tj. w takiej formie w jakiej występują aktualnie na rynku. Dopuszczalne jest odejście od zakupu produktów spożywczych, które będą poddawane analizie na rzecz pracy z odwzorowaniem etykiet np. w oparciu o dokumentację fotograficzną. W przypadku pracy na etykietach dostępnych on-line np. na stronach producenta lub dystrybutora należy sprawdzić czy nie zachodzą różnice pomiędzy etykietami dostępnymi on-line a dostępnymi na opakowaniach produktów w sprzedaży (np. dodatkowe oznaczenia, ew. etykiety produktów importowanych z dodatkowo naklejoną informacją w języku polskim). Ponadto, należy zwrócić uwagę na opakowania promocyjne, które mogą być dostępne np. tylko stacjonarnie. Wyjaśnienie do kryterium nr. 13 Metodologia badania WHO przewiduje badanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych, które są dostępne w podmiotach leczniczych. Kryterium zakłada rozszerzenie badania o przegląd materiałów promocyjnych i edukacyjnych w postaci czasopism dla rodziców.

Materiały

Ogłoszenie (24.07.2018)
124​_gh​_2018.rtf 0.50MB
Ogłoszenie - część B (24.07.2018)
cześć​_B52.rtf 0.72MB
Ogłoszenie listy ofert spełniających wymagania formalne i ofert niespełniających wymogów formalnych
ogłoszenie​_formalne​_konkurs​_124​_gh.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.07.2018 16:24 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią 1.9 22.08.2018 15:20 Mateusz Klimczak
1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią 1.8 17.08.2018 09:24 Kinga Łuszczyńska
1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią 1.7 17.08.2018 09:20 Kinga Łuszczyńska
1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią 1.6 17.08.2018 09:19 Kinga Łuszczyńska
1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią 1.5 17.08.2018 09:18 Kinga Łuszczyńska
1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią 1.4 17.08.2018 09:18 Kinga Łuszczyńska
1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią 1.3 17.08.2018 09:16 Kinga Łuszczyńska
1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią 1.2 03.08.2018 14:56 Kinga Łuszczyńska
1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią 1.1 03.08.2018 14:41 Kinga Łuszczyńska
1.2.4g Upowszechnienie wśród kadry medycznej zasad Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece 1.2.4h Gromadzenie i analiza danych dotyczących karmienia piersią 1.0 24.07.2018 16:24 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}