OGŁOSZENIE O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO - AMBASADA RP W VALLETCIE
09.12.2025
Stosownie do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa, Ambasada RP w Valletcie informuje o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży.
Wykaz składników majątkowych uznanych za zbędne lub zużyte znajduje się w załączniku nr 1 do ogłoszenia.
Jednostki organizacyjne lub osoby fizyczne zainteresowane nabyciem poszczególnych składników majątku wymienionych w załączniku nr 1, mogą składać pisemne oferty zawierające:
- imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail (według załączonego wzoru – załącznik nr 2);
- oferowaną cenę, nie niższą niż cena wywoławcza i warunki jej zapłaty;
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
- oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych (RODO) na wzorze określonym w załączniku nr 3 dołączonym do niniejszego ogłoszenia.
Decydującą przesłanką przy zagospodarowaniu zbędnych lub zużytych składników majątku Ambasady RP w Valletcie w drodze sprzedaży będzie najwyższa cena zaproponowana za poszczególne składniki majątku. W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów zaproponuje tę samą cenę za dany składnik majątku, pomiędzy tymi oferentami Ambasada może przeprowadzić dodatkowo aukcję.
Warunkiem przejęcia składnika rzeczowego majątku przez nabywcę jest uiszczenie ceny nabycia.
Oferty zakupu należy przesyłać do dnia 17 grudnia 2025 roku na adres:
Ambasada RP w Valletcie
Phoenix Business Centre, Level 2
Old Railway Track
SVN 9022 Santa Venera, Malta
lub adres e-mail: valletta.amb.sekretariat@msz.gov.pl
Składniki majątku można oglądać w budynku Ambasady RP w Valletcie w dniach od 11.12.2025 r. do 15.12.2025 r. w godz. 10:00 – 11:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr. +356 99355637.
Szczegółowych informacji dotyczących rzeczowych składników majątku ruchomego udziela:
Anna Gryżniewska-Mikuś, tel. +35699355637, e-mail: anna.gryzniewska-mikus@msz.gov.pl
Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z przekazaniem składników majątku ponosi strona kupująca. Jednostka kupująca składniki majątku ruchomego wyraża zgodę i zobowiązuje się do opłacenia wszelkich podatków, ceł i opłat wymaganych przez władze Polski lub innego kraju, do którego trafią po przekazaniu.
Materiały
Załącznik_1_wykaz zbędnych lub zużytych składników majątkuZałącznik_1_wykaz_zbędnych_lub_zużytych_składników_majątku.docx 0.02MB Załącznik_2_oferta na zakup zbędnych lub zużytych składników majątku
Załącznik_2_oferta_na_zakup_zbędnych_lub_zużytych_składników_majątku.docx 0.02MB Załącznik_3_oświadczenie RODO
Załącznik_3_oświadczenie_RODO.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.12.2025 14:48 Katarzyna Bielecka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Gryżniewska-Mikuś
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| OGŁOSZENIE O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO - AMBASADA RP W VALLETCIE | 1.0 | 09.12.2025 14:48 Katarzyna Bielecka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP