W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska

06.10.2022

Przedmiotem zadania jest audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska.      

Kod CPV: 79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe

Termin realizacji zadania: 16 miesięcy od dnia podpisania umowy    

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferta musi być sporządzona na Formularzu ofertowym (załączonym do Ogłoszenia o rozeznaniu rynku) z załącznikami:

  • Uzupełniony kosztorys w pliku Excel
  • Uzupełniony Wykaz usług
  • Case study opisane w SOPZ
  • Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy oraz - w razie, gdyby do podpisania umowy upoważniona była inna osoba – pełnomocnictwo także dla niej.

2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny.

3. Decydująca będzie data wpływu Oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Termin i sposób składania ofert

Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: patrycja.zurek@mfipr.gov.pl

Do dnia: 21.10.2022r.  

Kontakt: patrycja.zurek@mfipr.gov.pl malgorzata.jakubas@mfipr.gov.pl

Rozstrzygnięcie: Największą liczbę punktów zdobyła oferta Socialtime Olaf Szymański.

Materiały

Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia,​_Audyt,​_strategia​_SM​_i​_współpraca​_influencerska,​_finalna​_wersja
Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia,​_Audyt,​_strategia​_SM​_i​_współpraca​_influencerska,​_finalna​_wersja.doc 0.15MB
Formularz​_ofertowy,​_​_Audyt,​_strategia​_SM​_i​_współpraca​_influencerska
Formularz​_ofertowy,​_​_Audyt,​_strategia​_SM​_i​_współpraca​_influencerska.doc 0.11MB
Załącznik​_nr​_1​_do​_Formularza​_Ofertowego,​_Kosztorys​_na​_​_Audyt,​_strategię​_SM​_i​_współpracę​_influencerską
Załącznik​_nr​_1​_do​_Formularza​_Ofertowego,​_Kosztorys​_na​_​_Audyt,​_strategię​_SM​_i​_współpracę​_influencerską.xlsx 0.01MB
załącznik​_nr​_2​_do​_Formularza​_Ofertowego,​_Wykaz​_usług,​_​_Audyt,​_strategia​_SM​_i​_współpraca​_influencerska
załącznik​_nr​_2​_do​_Formularza​_Ofertowego,​_Wykaz​_usług,​_​_Audyt,​_strategia​_SM​_i​_współpraca​_influencerska.doc 0.04MB
Brief​_dla​_agencji,​_Audyt,​_strategia​_SM​_i​_współpraca​_influencerska
Brief​_dla​_agencji,​_Audyt,​_strategia​_SM​_i​_współpraca​_influencerska.pdf 1.28MB
Odpowiedzi​_na​_pytania​_z​_7102022
Odpowiedzi​_na​_pytania​_z​_7102022.docx 0.01MB
Odpowiedzi​_na​_pytania​_z​_17102022
Odpowiedzi​_na​_pytania​_z​_17102022.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.10.2022 16:03 Anna Napierzyńska-Jabłońska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Patrycja Żurek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska 5.0 06.12.2022 11:40 Anna Napierzyńska-Jabłońska
Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska 4.0 19.10.2022 15:05 Anna Napierzyńska-Jabłońska
Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska 3.0 13.10.2022 13:55 Anna Napierzyńska-Jabłońska
Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska 2.0 06.10.2022 16:28 Anna Napierzyńska-Jabłońska
Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska 1.0 06.10.2022 16:03 Anna Napierzyńska-Jabłońska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}