W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jak do nas aplikować

Kliknij w poniższy link i zobacz nasze aktualne oferty:

Oferty pracy Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej

a następnie:

  • wybierz interesujące Cię ogłoszenie o pracę
  • wyślij aplikację ONLINE (w treści ogłoszenia kliknij w aktywny link), co ułatwi nam kontakt mailowy na każdym poziomie rekrutacji
  • aplikując ONLINE wypełnij krótki formularz z danymi, dołącz CV i dokument potwierdzający wymagane wykształcenie

Jeżeli z jakiś względów wolisz wysłać aplikację w formie papierowej przyślij ją na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
(ze wskazaniem na aplikacji nr referencyjnego podanego na dole w treści ogłoszenia np. BZL 12)

Ważne informacje

  • jeśli wybierzesz papierową formę przesyłania aplikacji skorzystaj ze wzoru oświadczeń/formularzy, znajdujących się poniżej,
  • przed wysłaniem aplikacji upewnij się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych przez Ciebie dokumentów
  • podaj proszę swój poziom znajomości języka, jeżeli jest on wymagany w ogłoszeniu, wg skali przyjętej przez Radę Europy (np. B1, B2). Może to być informacja deklaratywna w CV lub jako załącznik w postaci oświadczenia lub certyfikatu
  • dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane kandydatom, stąd prosimy o załączanie tylko tych dokumentów, które są niezbędne, a w przypadku zaświadczeń - ich kopii
  • oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, liczy się data wpływu do Ministerstwa
  • zasady przeprowadzania naborów na wolne stanowiska w służbie cywilnej reguluje ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej  (t.j. Dz. U. z 2018 r.  poz. 1559)
  • po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia zostaną zniszczone, w przypadku przesyłania cv w formie papierowej rozpatrywane będą tylko aplikacje przysyłane w odpowiedzi na aktualne ogłoszenie o naborze, pozostałe aplikacje przysłane poza procesem rekrutacji, tj. bez wskazania nr ogłoszenia i/lub bez załączonych wymaganych dokumentów, będą niszczone

Zapraszamy do kontaktu

  • każdy Kandydat aplikujący do naszego ministerstwa na każdym etapie rekrutacji otrzymuje informację zwrotną,
  • w ogłoszeniu o naborze podajemy numer kontaktowy do pracownika Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi, i/lub do przyszłego przełożonego,
  • pozostajemy również do dyspozycji pod adresem mailowym - kariera@mfipr.gov.pl
Nie znalazłeś intersującej Cię oferty? Zostaw TUTAJ swoje CV, będziemy na bieżąco przesyłać Ci nasze ogłoszenia, zgodnie z Twoimi kompetencjami i doświadczeniem!

Materiały

wzór oświadczeń na potrzeby naboru
oswiadczenia​_nabor​_MFiPR.doc 0.04MB

Wideo

Przebieg procesu rekrutacji do Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej:

  1. Weryfikacja aplikacji

Na tym etapie weryfikowane są wymagania niezbędne wskazane w treści ogłoszenia (m.in doświadczenie zawodowe, znajomość języka, potwierdzenie wykształcenia, termin nadesłania aplikacji).

Po weryfikacji Kandydaci spełniający wymagania formalne przechodzą do kolejnego etapu rekrutacji. Wszyscy Kandydaci otrzymają od nas mailową informację zwrotną o wyniku tego etapu.

  1. Rozmowy kwalifikacyjne, testy wiedzy i umiejętności

Jeśli Twoja aplikacja spełnia wymagania  skontaktujemy się z Tobą, żeby umówić spotkanie, na którym poznasz swojego przyszłego przełożonego i przedstawiciela Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Na spotkaniu zweryfikujemy Twoje kompetencje merytoryczne i "miękkie". W zależności od liczby kandydatów, złożoności stanowiska stosujemy oprócz rozmowy kwalifikacyjnej testy wiedzy/umiejętności.

  1. Uzyskanie akceptacji Komisji i Dyrektora Generalnego Ministerstwa

Po przeprowadzeniu rekrutacji wybieramy nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, którzy osiągnęli w każdym z badanych kryteriów minimum kwalifikacyjne (co najmniej 60% poprawności w danym kryterium)

Kandydatowi, który w najwyższym stopniu spełnił wymagania zaproponujemy zatrudnienie.

Rozstrzygnięcie rekrutacji

Wyniki rekrutacji znajdziecie tutaj

Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Nasze ministerstwo sprzyja zatrudnieniu osób z niepełnosprawnościami. Co robimy? Stosujemy proste zasady rekrutacji np. aplikowanie online bez zbędnych formalności, umożliwiamy zaznaczenie specjalnych potrzeb w formularzu aplikacyjnym, stosujemy się do zasady pierwszeństwa w zatrudnieniu przewidzianego w ustawie o służbie cywilnej.

Jeżeli masz jakieś specjalne potrzeby, jesteś osobą z niepełnosprawnością, wskaż proszę usługę, której potrzebujesz i poinformuj nas o tym (np. powiększony tekst, zgłoszenie obecności asystenta/trenera pracy, preferowana forma kontaktu: telefon, e-mail, sms),

W każdym ogłoszeniu o pracę zawieramy informacje na temat miejsca wykonywania pracy. Osoby u nas zatrudnione pracują w różnych lokalizacjach i budynkach. Opis dostępności poszczególnych budynków przeczytasz klikając tutaj.

Zachęcamy również do obejrzenia filmu o dostępności w naszym resorcie.

Obejrzyj naszą krótką animację, szczególnie jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnością, a dowiesz się jak do nas aplikować.

Materiały

opis dostępności MFiPR
opis​_dostępnosci​_MFiPR.docx 0.02MB

Wideo

Wersja filmu z audiodeskrypcją:

Wideo

Klauzula Informacyjna

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej w ramach procesu rekrutacji

I. Cel przetwarzania danych
Minister Funduszy i Polityki Regionalnej zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia na to zgody również w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz w celach archiwizacyjnych zgodnie z przepisami o archiwach państwowych.  
Państwa dane osobowe mogę być przetwarzane przez Ministra także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

II. Podstawa prawna przetwarzania i rodzaj przetwarzanych danych osobowych  
Minister przetwarza następujące dane osobowe:
1) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (realizacji obowiązku prawnego nałożonego na Ministra) – w odniesieniu do danych osobowych o których mowa w art. 22 1 Kodeksu Pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail, nr telefonu lub adres do korespondencji,
  • miejsce zamieszkania,
  • wykształcenie,
  • kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia (stanowisko służbowe/ nazwa firmy/ nazwa podmiotu/ nazwa pracodawcy, okres zatrudnienia)1,
  • informacja o: posiadaniu obywatelstwa polskiego, nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, korzystaniu z pełni praw publicznych1

Podanie tych informacji jest konieczne w przypadku gdy ogłoszenie wyraźnie tak stanowi. Jeżeli w ogłoszeniu brak jest informacji o konieczności podania tych danych jest ono dobrowolne, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda

2) na podstawie art. 9 ust. 2 lit b RODO, w związku z art. 28 ust. 2b ustawy o służbie cywilnej (wypełnienia obowiązków i szczególnych praw w dziedzinie prawa pracy):

  •  dane o niepełnosprawności przekazanych przez kandydata w celu skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu,

3) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgody osoby, której dane dotyczą):

  •  inne dane przekazane przez Państwa w procesie rekrutacji
  • zgoda na wykorzystanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji

4) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (interes prawny Ministra polegający na efektywnej obsłudze procesu rekrutacji):

  • informacje o Państwa aktywności w ramach strony internetowej wspierającej proces naboru do Ministerstwa https://mfipr.traffit.com (m.in. logi).

5) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - interes prawny Ministra polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń

III. Okres przechowywania danych
Minister będzie przechowywał Państwa dokumenty aplikacyjne  zgromadzone w procesach rekrutacyjnych przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od zakończenia naboru, a dane wytworzone w toku naboru następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji; zaś w przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.

IV. Obowiązek podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych wymaganych przez Ministerstwo na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz z ustawy o służbie cywilnej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Jeżeli nie podacie Państwo swoich danych osobowych Minister nie będzie mógł dopuścić Państwa do udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
Podanie pozostałych danych osobowych jest dobrowolne. Brak ich podania nie wiąże się z żadnymi negatywnymi konsekwencjami.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

V. Dostęp do danych osobowych
Dostęp do Państwa danych osobowych mają upoważnieni pracownicy Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Ponadto Państwa dane osobowe mogą być powierzane podmiotom świadczącym na rzecz Ministra usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni,
Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

VI. Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługują Państwu następujące prawa:
1) prawo dostępu do danych osobowych i ich sprostowania
Realizując te prawo, możecie Państwo zwrócić się do Ministra z pytaniem m.in. o to czy Minister przetwarza Państwa dane osobowe, jakie dane osobowe przetwarza i skąd je pozyskał, a także jaki jest cel przetwarzania, jego podstawa prawna oraz jak długo dane te będą przetwarzane.
W przypadku, gdy przetwarzane dane okażą się nieaktualne, możecie Państwo zwrócić się do Ministra z wnioskiem o ich aktualizację.
2) prawo żądania ograniczenia przetwarzania - jeżeli spełnione są przesłanki określone w art. 18 RODO
Ograniczenie przetwarzania danych osobowych powoduje, że Minister może jedynie przechowywać dane osobowe. Minister nie może przekazywać tych danych innym podmiotom, modyfikować ich ani usuwać.
Ograniczanie przetwarzania danych osobowych ma charakter czasowy i trwa do momentu dokonania przez Ministra oceny, czy dane osobowe są prawidłowe, przetwarzane zgodnie
z prawem oraz niezbędne do realizacji celu przetwarzania.
3) prawo żądania usunięcia danych osobowych - jeżeli spełnione są przesłanki określone w art.  17 RODO,
Żądanie usunięcia danych osobowych realizowane jest m.in. gdy dalsze przetwarzanie danych nie jest już niezbędne do realizacji celu Ministra lub dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem. Szczegółowe warunki korzystania z tego prawa określa art. 17 RODO.
4) prawo do cofnięcia zgody, w każdym momencie - w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO). Cofnięcie zgody nie spowoduje, że dotychczasowe przetwarzanie danych zostanie uznane za niezgodne z prawem.
5) prawo otrzymania danych osobowych w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie, przenoszenia tych danych do innych administratorów lub żądania, o ile jest to technicznie możliwe, przesłania ich przez administratora innemu administratorowi - w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda.
6) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadnionych interesów administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
7) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

VIII. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Minister Funduszy i Polityki Regionalnej ma swoją siedzibę pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.
W przypadku pytań, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych MFIPR jest możliwy pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, poczty elektronicznej: IOD@mfipr.gov.pl 

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
30.08.2022 09:05 Magdalena Gawlas
Pierwsza publikacja:
26.06.2019 11:22 Emilia Chmiel
{"register":{"columns":[]}}