W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kompleksowa usługa krajowego transportu drogowego wystawy promującej 11. Sesję Światowego Forum Miejskiego oraz kompleksowej usługi montażu, demontażu, obsługi technicznej oraz ubezpieczenia tej wystawy podczas wydarzeń

04.04.2022

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (Departament Komunikacji i Promocji Funduszy Europejskich) z siedzibą w Warszawie przy ul. Wspólnej 2/4 zaprasza do przedstawienia oferty na kompleksową usługę krajowego transportu drogowego wystawy promującej 11. Sesję Światowego Forum Miejskiego oraz kompleksowej usługi montażu, demontażu, obsługi technicznej oraz ubezpieczenia tej wystawy podczas wydarzeń.
  2. Zamówienie zostanie zrealizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 24.10.2019 r. poz. 2019) zgodnie z art. 23 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z organizacją w Rzeczypospolitej Polskiej XI sesji Światowego Forum Miejskiego w Katowicach w roku 2022 (Dz.U 2021 r. poz. 1460)
  3. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 1964 r. poz. 121).
  4. Wykonawca jest związany ofertą w terminie 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
  5. Oferty należy przesłać w terminie do 11 kwietnia 2022 r. do godz. 14:00  drogą elektroniczną na adres: promocja@mfipr.gov.pl wpisując w tytule wiadomości „Wystawa WUF”.
  6. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt. 5 nie będą podlegały ocenie.
  7. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2.
  8. Osobą uprawnioną do kontaktów roboczych w ramach niniejszego rozeznania  ze strony zamawiającego jest Pani Oliwia Sokołowska (nr tel.: 22 273 82 14, adres e-mail: oliwia.sokolowska@mfipr.gov.pl).
  1. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie 2016/679”) informujemy, że:
  2. Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu wyboru Wykonawcy, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie. Dane osobowe  mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
  3. Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do treści tych danych oraz ich poprawienia. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne dla wyboru Wykonawcy, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
  4. Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
  5. Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  6. W przypadku, gdy przed zawarciem umowy zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 wpływa na zmianę treści złożonej oferty, w sposób mający lub mogący mieć wpływ na wynik postępowania, zamawiający odrzuca ofertę zawierającą dane osobowe, których przetwarzanie ma zostać ograniczone.
  7. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c rozporządzenia 2016/679.
  8. Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji zamówienia.
  9. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych - IOD@mfipr.gov.pl
  10. W przypadku przekazywania Zamawiającemu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie, której dane dotyczą informacji, o których mowa w art. 14 rozporządzenia 2016/679.
  1. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY
  1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
    w postępowaniu dotyczące:
  1.  zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert,
    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 3 usługi, o łącznej wartości 350 000,00 zł brutto, które obejmowały nadzór nad transportem, montażem i demontażem wystawy
    o powierzchni minimum 50 m2.
  2.  doświadczenia Koordynatora - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba pełniąca funkcję Koordynatora w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję koordynatora projektu co najmniej 2 usług o łącznej wartości 230 000,00 zł brutto, z których każda polegała na organizacji wydarzenia promocyjnego obejmującego transport, montaż, demontaż i obsługę powierzchni wystawienniczej na targach, forach lub kongresach.

Zamawiający dopuszcza zmianę osób wskazanych w wykazie osób zgodnie z zapisami zawartymi w § 2 ust. 4 umowy.

  1. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

 

 

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  4. Oferta musi być złożona w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .odt, .xls, .txt, .rtf, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
  5. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności z OPZ stanowiącym Załącznik nr 1.
  6. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy
  7. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi być załączone do oferty.
  8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
  9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  10. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.

 

  1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
  1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych
    w pkt. III, Wykonawca dołączy do oferty:
  1. wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 3.
  2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych koordynację, wraz z informacjami na temat doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4.
  1. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
  1. Wykonawca poda w formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 ceny jednostkowe oraz całkowitą cenę brutto za realizację zamówienia. Formularz ofertowy musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 
  2. Ceny oferty muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
  3. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
  1. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN.
  1. BADANIE OFERT
  1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
  2. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie:
      1. oczywiste omyłki pisarskie,
      2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
      3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

  1. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

 

  1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Lp.

Nazwa kryterium

Znaczenie kryterium (w %)

1.

Cena

100

 

  1. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
  2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

 

Cena oferty najtańszej

-------------------------------  x   100  = liczba punktów

Cena oferty badanej

 

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

 

  1. Wybrana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów.
  2. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez siebie terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
  1. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt VIII.5, zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
  2. W przypadku, gdy 2 lub więcej ofert będą zawierać taka samą cenę co uniemożliwia wybór oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty z takimi samymi najkorzystniejszymi cenami do złożenia ofert dodatkowych. Ceny zaoferowane w ofertach dodatkowych nie mogą być mniej korzystne od pierwotnie zaoferowanych. W przypadku, gdy w wyniku złożenia ofert dodatkowych zostaną złożone 2 lub więcej ofert najkorzystniejszych z taką samą ceną co uniemożliwi wybór oferty Zamawiający unieważni postępowanie.

IX.    INFORMACJE DODATKOWE  

  1. Zamawiający zastrzega  sobie  prawo  do  wezwania  Wykonawców  do  uzupełnienia i wyjaśnienia oświadczeń i dokumentów.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania warunków niniejszego zapytania ofertowego. W takim przypadku Zamawiający niezwłocznie ogłosi zmiany na stronie internetowej oraz przekaże je wszystkim podmiotom, do których rozesłano zapytanie ofertowe.
  3. Zamawiający zastrzega  sobie prawo do niedokonania rozstrzygnięcia postępowania i niedokonania wyboru oferty.

Uwaga:

Rozeznanie rynku na kompleksową usługę krajowego transportu drogowego wystawy promującej 11. Sesję Światowego Forum Miejskiego oraz kompleksową usługę montażu, demontażu, obsługę techniczną oraz ubezpieczenie tej wystawy podczas wydarzeń zostało unieważnione  w związku z niespełnieniem wymagań formalnych

Materiały

Zał​_nr​_1​_SOPZ
Zał​_nr​_1​_SOPZ.pdf 0.52MB
Zał​_nr​_2​_Umowa​_wzór
Zał​_nr​_2​_Umowa​_wzór.pdf 0.18MB
Zał​_nr​_3​_wykaz​_usług
Zał​_nr​_3​_wykaz​_usług.doc 0.05MB
Zał​_nr​_4​_wykaz​_osób
Zał​_nr​_4​_wykaz​_osób.docx 0.03MB
Zał​_nr​_5​_formularz​_ofertowy
Zał​_nr​_5​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Załącznik​_nr​_1​_Wizualizacja​_wystawy
Załącznik​_nr​_1​_Wizualizacja​_wystawy.pdf 0.19MB
Załącznik​_nr​_2​_PLAN​_OGÓLNY​_WYSTAWY​_50m2
Załącznik​_nr​_2​_PLAN​_OGÓLNY​_WYSTAWY​_50m2.pdf 0.46MB
Załącznik​_nr​_3​_PLAN​_OGÓLNY​_WYSTAWY​_25m2
Załącznik​_nr​_3​_PLAN​_OGÓLNY​_WYSTAWY​_25m2.pdf 0.46MB
Załącznik​_nr​_4​_Szczegółowe​_informacje​_o​_wystawie​_–​_waga,​_liczba​_paczek
Załącznik​_nr​_4​_Szczegółowe​_informacje​_o​_wystawie​_–​_waga,​_liczba​_paczek.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.04.2022 15:26 Norbert Guliński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Norbert Guliński/Edyta Mączyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kompleksowa usługa krajowego transportu drogowego wystawy promującej 11. Sesję Światowego Forum Miejskiego oraz kompleksowej usługi montażu, demontażu, obsługi technicznej oraz ubezpieczenia tej wystawy podczas wydarzeń 2.0 12.04.2022 11:44 Norbert Guliński
Kompleksowa usługa krajowego transportu drogowego wystawy promującej 11. Sesję Światowego Forum Miejskiego oraz kompleksowej usługi montażu, demontażu, obsługi technicznej oraz ubezpieczenia tej wystawy podczas wydarzeń 1.0 04.04.2022 15:26 Norbert Guliński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}