W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oszacowania wartości zamówienia na realizację maksymalnie 17 kontroli projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) i maksymalnie 17 wizyt monitoringowych w ramach FERS

25.03.2024

W związku z planowanym wszczęciem przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej  - Instytucję Zarządzającą Programem Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego - postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację:
- maksymalnie 15 kontroli projektów w ramach FERS,
- maksymalnie 2 kontroli projektów instrumentów finansowych w ramach FERS,
- maksymalnie 17 wizyt monitoringowych w ramach FERS,

w ramach procedury szacowania wartości zamówienia zapraszamy do składania propozycji ceny za wykonanie przedmiotowych kontroli. 

Szczegóły zamówienia

Szczegóły zamówienia zostały przedstawione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) wraz z załączeniami. 

Uprzejmie prosimy o podanie szacunkowej wartości całego zamówienia dla kontroli na miejscu oraz kosztu jednostkowego poszczególnych typów kontroli rozumianych jako przeprowadzenie pojedynczej kontroli na miejscu oraz wizyty monitoringowej na miejscu/zdalnie ”zza biurka” oraz sporządzenie ostatecznej Informacji pokontrolnej zgodnie z zapisami SOPZ (dokument w załączeniu).

Szacunkowe wartości zamówienia uprzejmie proszę przekazać w formie wypełnionych tabel wg wzoru zamieszczonego w pliku Word o nazwie "6 - Tabele - szacowanie wartości zamówienia" – w załączeniu, na adres Marta.Cyrulska-Nowicka@mfipr.gov.pl, w terminie do 8.04.2024 r.


W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt z Panią Martą Cyrulską-Nowicką (poprzez kontakt mailowy: Marta.Cyrulska-Nowicka@mfipr.gov.pl ).

Informacje dodatkowe:

1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z oferentami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
2. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych oraz nie stanowi zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
3. Treść przedmiotowego rozeznania nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu Ustawy prawo zamówień publicznych i jest jedynie niezbędnym do uruchomienia przetargu elementem szacowania wartości zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. 
 

Materiały

SOPZ
1​_-​_SOPZ​_24​_25​_22032024.pdf 0.18MB
zał. 1 do SOPZ
2​_-​_zał​_1​_do​_SOPZ​_Poradnik​_dobrych​_praktyk​_wizyt​_monitoringowych.pdf 2.48MB
zał. 2 do SOPZ
3​_-​_zał​_2​_do​_SOPZ​_Wzór​_listy​_sprawdzającej​_do​_kontroli​_na​_miejscu​_projektu​_FERS.pdf 0.22MB
zał. 3 do SOPZ
4​_-​_zał​_3​_do​_SOPZ​_Wzór​_listy​_sprawdzającej​_do​_wizyty​_monitoringowej​_FERS.pdf 0.07MB
zał. 4 do SOPZ
5​_-​_zał​_4​_do​_SOPZ​_wzór​_listy​_sprawdzającej​_IF​_FERS.pdf 0.25MB
Tabele. Szacowanie wartości zamówienia
6​_Tabele​_-​_szacowanie​_wartości​_zamówienia.doc 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.03.2024 15:42 Anna Wywigacz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Cyrulska-Nowicka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oszacowania wartości zamówienia na realizację maksymalnie 17 kontroli projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) i maksymalnie 17 wizyt monitoringowych w ramach FERS 1.0 25.03.2024 15:42 Anna Wywigacz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}