Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie prowadzonej pod znakiem: DOK-3.7700.50.2025.MK - prawy wał rzeki Zagożdżonki
04.12.2025
Na podstawie art. 400 ust. 7 w związku z art. 397 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2025 r., poz. 960, z późn. zm.)
podaję do publicznej wiadomości informację
o wszczęciu na wniosek Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z siedzibą w Warszawie, reprezentowanego przez pełnomocnika Pana Roberta Kęsego postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwoleń wodnoprawnych na:
- rozbudowę wału prawego rzeki Zagożdżonki w km 0+000 do 6+700 wraz z wykonaniem działań i elementów funkcjonalnie z nim związanych, w tym przebudową przepustów,
- prowadzenie przez wał przeciwpowodziowy napowietrznej linii energetycznej w km 3+270 wału,
- prowadzenie przez wał przeciwpowodziowy przewodów w rurociągach osłonowych w km 3+407, 3+415 i 5+680 wału,
- lokalizowanie na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią nowych obiektów budowlanych,
w ramach zadania pn.: „Rozbudowa wału prawego rzeki Zagożdżonki w km 0+000 – 6+700, gm. Kozienice”, realizowanego na terenie miejscowości: Świerże Górne, Nowa Wieś, Holendry Kuźmińskie, Piotrkowice, Holendry, gmina Kozienice, powiat kozienicki, województwo mazowieckie.
Materiały
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie prowadzonej pod znakiem: DOK-3.7700.50.2025.MK - prawy wał rzeki ZagożdżonkiDOK-37700502025MK_informacja_o_wszczęciu_postępowania.pdf 0.11MB
Podstawa prawna
art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2025 r. poz. 960) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20170001566/U/D20171566Lj.pdf
- Pierwsza publikacja:
- 04.12.2025 11:30 Adam Bielecki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Kaczorowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie prowadzonej pod znakiem: DOK-3.7700.50.2025.MK - prawy wał rzeki Zagożdżonki | 1.0 | 04.12.2025 11:30 Adam Bielecki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP