W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Jak uzyskać informację publiczną

Informacje publiczne udostępniamy w trybie przewidzianym przez ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

W przypadku braku informacji na stronie internetowej udostępniamy ją na wniosek, który możesz:

  • wysłać pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@mi.gov.pl,

  • wysłać faxem na nr 22 630 11 99,

  • wysłać pocztą lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej,

  • doręczyć osobiście do Kancelarii Głównej MI, przy ul. Chałubińskiego 4/6 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.30 do 16.00.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
04.08.2019 18:14 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
03.04.2019 11:18 Dawid Krzyżewski