W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Poczta Polska otworzyła placówkę na dworcu PKP Brzesko-Okocim

21.01.2019

Od stycznia 2019 roku można korzystać z usług Poczty Polskiej na dworcu PKP Brzesko-Okocim. Nowa placówka Poczty Polskiej to efekt współpracy pomiędzy Pocztą Polską a PKP.

Poczta Polska otworzyła placówkę na dworcu PKP Brzesko-Okocim

Nowa placówka zlokalizowana jest w poczekalni dworca, zmodernizowanej na potrzeby poczty. Obiekt ma nowoczesną aranżację i jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Poczta w nowej placówce oferuje usługi pocztowe, finansowe i ubezpieczeniowe.


- Uruchomienie placówki pocztowej na dworcu kolejowym to przykład współpracy  spółek państwowych. Rozbudowując swoją sieć, Poczta Polska udowadnia, że jest jedną z kluczowych firm działających w Polsce, która świadczy usługi na rzecz wszystkich obywateli, niezależnie od tego, gdzie mieszkają. Tylko w ubiegłym roku Poczta otworzyła 76 nowych urzędów – powiedział podczas otwarcia obiektu Tomasz Tomala, szef Gabinetu Politycznego Ministra Infrastruktury.


Na obszarze gminy wiejsko-miejskiej Brzeska znajduje się pięć placówek pocztowych: trzy placówki własne (jeden urząd i dwie filie) oraz dwie agencje pocztowe. W sumie na terenie Regionu Sieci w Krakowie funkcjonuje 508 placówek pocztowych, w tym: 121 urzędów pocztowych, 233 filie urzędów pocztowych oraz 156 agencji pocztowych. W ubiegłym roku uruchomiono nową, własną placówkę pocztową (filię urzędu pocztowego Kraków 23, przy al. 29 Listopada 193) oraz sześć agencji, zmieniono lokalizację pięciu filii oraz przekształcono filię w urząd pocztowy, z jednoczesną decentralizacją służby doręczeń. W 2019 roku planowane jest utworzenie filii urzędu pocztowego Niepołomice w Zabierzowie Bocheńskim oraz nowej placówki pocztowej w Krakowie.


- Poczta Polska ma szeroki dostęp do wszystkich obywateli oraz przedsiębiorstw  i instytucji. Wypełniając misję usługi powszechnej działa w  ważnym interesie społecznym, zapewnia dostęp do usług komunikacji, ale także zapobiega wykluczeniu cyfrowemu, oferując w blisko 4 tysiącach placówek bezpłatne Wi-Fi – powiedział Wiesław Włodek, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej.  


Poczta uruchamia nowe placówki  i modernizuje dotychczasowe, aby poprawić komfort obsługi klientów. Placówki Poczty oferują szeroki wachlarz usług pocztowych, bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych. Klienci placówek pocztowych – szczególnie w miejscowościach, w których nie ma księgarń, mogą skorzystać także z oferty prasy i książek.

 

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}