W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rekrutacja zdalna

Jak to działa?

Kandydaci, którzy przejdą pierwszy etap weryfikacji formalnej ofert zostaną poinformowani  telefonicznie oraz mailowo o kolejnym etapie naboru. Będzie nim rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona przez  Skype lub inny darmowy komunikator możliwy do zainstalowania na telefonie lub komputerze. W niektórych przypadkach może to być również test wiedzy merytorycznej/case study on-line.

Aplikacje należy wysyłać na adres mailowy rekrutacja@mi.gov.pl bądź drogą pocztową na adres Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa (decyduje data stempla pocztowego).

W przypadku aplikacji drogą mailową, należy załączyć skany bądź zdjęcia wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń.

 

Więcej informacji dostępnych pod numerem (22) 522 59 01.

{"register":{"columns":[]}}