W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

WARS wspiera pasażerów w ramach akcji #LOTdoDomu

24.03.2020

Pasażerowie korzystający z dodatkowych pociągów uruchamianych przez PKP Intercity oraz autokarów Polonus w ramach akcji #LOTdoDomu otrzymują na ich pokładzie poczęstunek przygotowywany przez WARS.

Na zdjęciu widać osoby korzystające z komunikacji autobusowej

W skład poczęstunku wchodzi kanapka, słodka przekąska i woda mineralna. Pasażerowie pociągów poczęstunki odbierają samodzielnie w wyznaczonych częściach składów, a autokarów - przed rozpoczęciem podróży w przedniej strefie autokaru, co pozwala na zapewnienie bezkontaktowej usługi.

Narodowi przewoźnicy wspierają akcję #LOTdoDomu

Najwięksi narodowi przewoźnicy: kolejowy, czyli PKP Intercity oraz autokarowy, Polonus, włączyli się w akcję #LOTdoDomu. Umożliwia to pasażerom, którzy wylądują na warszawskim lotnisku Chopina bezpieczne dojechanie do wybranych miast w całej Polsce.

Spółka PKP Intercity we współpracy z PLL LOT uruchomiła specjalne pociągi, odjeżdżające z lotniska Chopina w Warszawie w 4 kierunkach: do Przemyśla, Bielska-Białej, Wrocławia i Kołobrzegu.

Również autobusy spółki Polonus, narodowego przewoźnika autokarowego, pomagają pasażerom, którzy wylądowali na Lotnisku Chopina w dojechaniu do ich domów. Do pomocy Polakom chcącym bezpiecznie wrócić do domów zaangażowanych zostało kilkadziesiąt biało-czerwonych, komfortowych autokarów, które codziennie rozwożą przylatujących pasażerów do wybranych miast w całej Polsce.

Więcej na ten temat w komunikacie MI.

{"register":{"columns":[]}}