W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wsparcie w 2021 r. stanowisk pracy MI zaangażowanych we wdrażanie polityki spójności

28.05.2021

Ministerstwo Infrastruktury, jako beneficjent Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, realizuje projekt Wsparcie w 2021 r. stanowisk pracy w MI zaangażowanych we wdrażanie polityki spójności nr POPT.01.02.00-00-0378/21 na podstawie Porozumienia nr UDA-POPT.01.02.00-00-0378/21-00 o dofinansowaniu projektu ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, zawartego 25 maja 2021 r. przez Ministra Infrastruktury oraz Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej, z późniejszymi zmianami.

Cel projektu:

Celem projektu jest zapewnienie pracownikom MI, zaangażowanym w realizację polityki spójności, odpowiednich warunków do realizacji ich zadań, w związku z funkcją MI jako instytucji kluczowej w obszarze transportu.

 

Opis projektu:

W ramach projektu przewiduje się podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz realizację służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych.

Termin realizacji projektu:                  01.01.2021 r. - 31.12.2021 r.
Wartość całkowita projektu:              34 880,00 zł.
Wartość dofinansowania UE (FS):      29 648,00 zł. (tj. 85% wydatków kwalifikowanych)
Data przyznania dofinansowania:    25.05.2021 r.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.05.2021 14:50 Patryk Garski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Justyna Krawczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wsparcie w 2021 r. stanowisk pracy MI zaangażowanych we wdrażanie polityki spójności 2.0 29.12.2021 14:55 Patryk Garski
Wsparcie w 2021 r. stanowisk pracy MI zaangażowanych we wdrażanie polityki spójności 1.0 28.05.2021 14:50 Patryk Garski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}