W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwań osób zaginionych, przede wszystkim dzieci

29 grudnia 2021 r. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłosiło otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwań osób zaginionych, przede wszystkim  dzieci dla organizacji pozarządowych prowadzących działalność pożytku publicznego w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przeciwdziałania patologiom społecznym. Ogłoszenie o konkursie zamieszczone zostało na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Termin zgłaszania ofert na realizację wskazanego wyżej zadania publicznego upłynął  19 stycznia 2022 r.

Zadanie będące przedmiotem konkursu obejmowało następujące działania:

  1. prowadzenie 7 dni w tygodniu ogólnopolskiego, bezpłatnego interwencyjnego telefonu
    w sprawie zaginionych dzieci oraz osób starszych,
  2. rozwijanie współpracy z instytucjami profesjonalnie zaangażowanymi w poszukiwania zaginionych dzieci i seniorów, w tym przede wszystkim z Policją oraz mediami,
  3. prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do społeczeństwa na terenie Polski dotyczących funkcjonowania telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci,
  4. prowadzenie/rozwijanie współpracy międzynarodowej w zakresie poszukiwania osób zaginionych,
  5. udzielanie pomocy rodzinom osób zaginionych, przede wszystkim w zakresie wsparcia psychologicznego, prawnego i socjalnego – w ramach wspierania ustawowych działań Policji
    w obszarze poszukiwań osób zaginionych.

Komisja konkursowa, powołana decyzją nr 4 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
10 lutego 2022 roku dokonała oceny 2 ofert zgłoszonych w odpowiedzi na ogłoszenie o konkursie.

 

Dokonując oceny członkowie komisji brali pod uwagę przede wszystkim: zgodność oferty
z wymaganiami określonymi w otwartym konkursie ofert oraz wartość merytoryczną projektu.
Do zdobycia było maksymalnie 950 punktów. Oferty uzyskały następującą punktację:

  1. Stowarzyszenie Grupa  Ratownicza „Nadzieja” –   707 pkt.
  2. Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych  –   819 pkt.

 

Oferta zgłoszona przez Fundację ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych została wybrana do realizacji w 2022 roku zadania pn.: „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwania osób zaginionych, przede wszystkim dzieci”. W dniu  9 marca 2022 roku Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji zaakceptował wybór Komisji konkursowej. Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych otrzyma dotację w wysokości 260 000 zł.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.03.2022 17:18 Alicja Zakrzewska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Jaźwińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwań osób zaginionych, przede wszystkim dzieci 1.0 09.03.2022 17:18 Alicja Zakrzewska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}