W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji: 

  1. Panią Ewę Sadowską do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej oraz cyfrowej,
  2. Pana Adama Soleckiego do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności architektonicznej. 
     

Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Ministerstwo,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Ministerstwo planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Ministerstwa w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:

  1. Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej oraz cyfrowej w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji – Ewa Sadowska
  1. Koordynator do spraw dostępności architektonicznej w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji – Adam Solecki