W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwań osób zaginionych, przede wszystkim dzieci"

20 grudnia 2024 r. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłosiło otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwania osób zaginionych, przede wszystkim dzieci” dla organizacji pozarządowych prowadzących działalność pożytku publicznego w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przeciwdziałania patologiom społecznym. Ogłoszenie o konkursie zamieszczone zostało na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Termin zgłaszania ofert na realizację wskazanego wyżej zadania publicznego upłynął 17 stycznia 2025 r.

Zadanie będące przedmiotem konkursu obejmowało następujące działania:

A.    prowadzenie 7 dni w tygodniu ogólnopolskiego, bezpłatnego interwencyjnego telefonu 
w sprawie zaginionych dzieci oraz osób starszych, 
B.    rozwijanie współpracy z instytucjami profesjonalnie zaangażowanymi w poszukiwania zaginionych dzieci, w tym przede wszystkim z Policją oraz mediami,
C.    prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do społeczeństwa na terenie Polski dotyczących funkcjonowania telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci,
D.    prowadzenie/rozwijanie współpracy międzynarodowej w zakresie poszukiwania osób zaginionych,
E.    udzielanie pomocy rodzinom osób zaginionych, przede wszystkim w zakresie wsparcia psychologicznego, prawnego i socjalnego – w ramach wspierania ustawowych działań Policji w obszarze poszukiwań osób zaginionych. 

Komisja konkursowa, powołana na mocy decyzji nr 5 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 lutego 2025 r. w sprawie powołania Komisji konkursowej do oceny ofert na realizację w roku 2025 r. zadania publicznego pod nazwą „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwania osób zaginionych, przede wszystkim dzieci” dokonała oceny 1 oferty zgłoszonej w odpowiedzi na ogłoszenie o konkursie. 

Dokonując oceny członkowie komisji brali pod uwagę przede wszystkim: zgodność oferty z wymaganiami określonymi w otwartym konkursie ofert oraz wartość merytoryczną projektu. Do zdobycia było maksymalnie 1200 punktów.

Ocenie merytorycznej poddano jedną ofertę, która uzyskała następującą punktację: Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych  –   1080 pkt.

Oferta zgłoszona przez Fundację ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych została wybrana do realizacji w 2025 roku zadania pn.: „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwania osób zaginionych, przede wszystkim dzieci”.

W dniu 7 marca 2025 roku właściwy członek Kierownictwa MSWiA, zaakceptował wybór Komisji konkursowej. 
Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych otrzyma dotację w wysokości 380 000 zł.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.03.2025 19:06 Jakub Kolasiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Dobosz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwań osób zaginionych, przede wszystkim dzieci" 1.0 11.03.2025 19:06 Jakub Kolasiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}