W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży”

16.04.2021

18 lutego 2021 r. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłosiło otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży” z dotacją 
w wysokości 130.000 zł dla organizacji pozarządowych prowadzących działalność pożytku publicznego w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przeciwdziałania patologiom społecznym. Ogłoszenie konkursu zamieszczone zostało w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Ministerstwa oraz na tablicy ogłoszeń Ministerstwa. Termin zgłaszania ofert realizacji wskazanego wyżej zadania publicznego upłynął 12 marca 2021 r. 

Zadanie obejmuje następujące działania:

  • prowadzenie 7 dni w tygodniu ogólnopolskiego, bezpłatnego telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży; 
  • udzielanie pomocy osobom małoletnim poprzez zapewnienie możliwości wyrażania ich trosk, porozmawiania o sprawach bezpośrednio ich dotyczących, a zagrażających ich bezpieczeństwu;
  • rozwijanie współpracy z instytucjami profesjonalnie zaangażowanymi w udzielanie pomocy osobom małoletnim;
  • prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych na terenie Polski dotyczących funkcjonowania telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży;
  • rozwijanie współpracy z Policją w zakresie działań mających na celu udzielenie jak najszybszej pomocy dzieciom i młodzieży w sytuacjach zagrażających ich zdrowiu lub życiu.

Komisja konkursowa, powołana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, zebrała się w dniu 12 kwietnia 2021 r. i dokonała oceny 2 ofert zgłoszonych w odpowiedzi na otwarty konkurs ofert pn. „Prowadzenie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży”.

W nawiązaniu do powyższego należy wskazać, że jedna z ofert nie spełniła wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o otwartym konkursie ofert na realizację przedmiotowego zadania publicznego i zgodnie z § 2 pkt 8 Regulaminu pracy Komisji konkursowej została odrzucona.

Dokonując oceny członkowie komisji brali pod uwagę przede wszystkim: zgodność oferty z wymaganiami określonymi w otwartym konkursie ofert, wartość merytoryczną projektu, dotychczasowe doświadczenie organizacji oraz kalkulację środków przeznaczonych na realizację zadania. 

Można było uzyskać maksymalnie 570 punktów. Oferta przedstawiona przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę uzyskała 532 punkty.

W dniu 15 kwietnia 2021 roku Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji zaakceptował wybór Komisji konkursowej. Tym samym oferta zgłoszona przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę została wybrana do realizacji w 2021 r. zadania publicznego pn.: „Prowadzenie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży” z kwotą dofinansowania 130 000 zł.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.04.2021 16:19 Magdalena Jakubiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Penszyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży” 2.0 19.04.2021 11:55 Magdalena Jakubiak
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży” 1.0 16.04.2021 16:19 Magdalena Jakubiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}