W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw specjalistycznych w wersji papierowej

Postępowanie nr BZP-ZPZP-2374-1-24-BAF-MZ/2021

Informacja o udzieleniu zamówienia została zamieszczona pod niżej wskazanym linkiem:
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mswia/demand/notice/public/42083/details

Postępowanie pn. „Zakup i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw specjalistycznych w wersji papierowej” - nr BZP-ZPZP-2374-1-24-BAF-MZ/2021,  prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: platforma zakupowa
Przed upływem terminu składania ofert dokumentacja dostępna jest pod linkiem:
dokumenty postępowania - dostawa prasy papierowej
Po upływie terminu składania ofert Wykonawca może zapoznać się z dokumentacją postępowania na Platformie w zakładce „Archiwalne”. Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, następnie zakładkę „Archiwalne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.
Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.
Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie „OnePlace - INSTRUKCJA WYKONAWCY [Konto BASIC - Zakres stosowania: rejestracja, logowanie]” dostępne pod adresem: platforma zakupowa w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego. Założenie konta BASIC wystarczającego do złożenia oferty oraz korzystania z Platformy jest bezpłatne.
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
•    pod numerem telefonu: +48 (22) 25 72 223
•    adresem e-mail: wsparcie techniczne

{"register":{"columns":[]}}